|
|
||||
|
||||
|
vakuutusongelma - onko tosiaan näin??
Kävin sitten hakemassa vakuutukset autoon. Onko tosiaan näin, että -87 malliin ei saa kaskovakuutusta? Ainakaan tapiolasta ei saa yli 15v vanhaan autoon kuin osakaskon. Miten muilla? Saako mistään yhtiöstä?
|
|
|
||||
|
||||
|
Saa. Ainakin IF-vakuutusyhtiöstä. Tapiolassa oli tuo ikärajoite, mutta kyllä sieltäkin löytyy erillinen harrasteajoneuvovakuutus, jossa voit itse määrittää pirssin arvon.
|
||||
|
||||
|
kiiiitos tiedosta! Ei ne paljon tiedä Tapiolan konttorissakaan kun kyselin, eikö autoon tosiaan saa minkäänlaista vakuutusta, niin kuulemma ei.
|
|
|
||||
|
||||
|
Nordeasta ainakin sain -87:aan kaskon. Muistaakseni se tuli jonkin verran halvemmaksi kuin Tapiolan harrasteautokasko olisi ollut.
|
|
|
||||
|
||||
|
Juu, Turva ainakin vakuuttaa, tosin kävivät tsekkaamassa paikan päällä auton ja kysäisi vielä laitteen arvon merkaten sen muistiin. Samalla testasivat alkuperäisen hälyttimen toiminnan ja kelpuuttivat myös sen. Palvelu ainakin pelasi ko. yhtiöllä. Suosittelen.
|
|
|
||||
|
||||
|
Itse vaihdoin viime kuussa IF:n täyskaskon Tapiolan harrasteajoneuvovakuutukseen. Suunnilleen saman hintainen kuin IF:n vakuutus. Hyöty: sai itse ilmoittaa auton arvon ja vakuutukseen kuuluu hinaus mitä ei IF:n kaskoon kuulunut.
|
||||
|
||||
|
Itselläni -84:sessa pohjantähden kasko, sisältää myös hinauksen 0e omavastuulla. Vakuutettu käyvästä arvosta. Kun otin vakuutuksen n.5vuotta sitten niin kuvasivat auton arkistoihinsa. Normaalisti tuon ikäiselle ei olisi kaskoa myönnetty.
|
||||
|
||||
|
Vakuutuksia ostaessaan kannattaa miettiä minkälaisen vastineen saa rahalleen.
Ettei käy kuten tuttavalleni joka luuli vakuutustensa olevan kunnossa http://www.overdrive.fi/forum/viewto...sc&start=0 |
|
|
||||
|
||||
|
Quote:
Camaro Z28 IROC-Z 1986, 350 TPI+TH700 ex Corvette 1995, 350 LT4 supercharged+ZF S6-40 ex Camaro Z28 1998, 346 LS1+Tremec T-56 ex Camaro SS 2010, 376 LS3+Tremec TR-6060 Pontiac Trans Am 1973, 440 BBC+Tremec TKO-600 Kawasaki Ninja 2000, ZX12R |
|
|
||||
|
||||
|
joo mulla meni aikoinaan tapiolan kanssa sukset ristiin pahasti ,mut ton if yhtiön kans homma on pelannu (jopa korvaukset) ja se vitutti se mainos et tuu tapiolaan ja oot yksi omistajista
|
![]() |
| Currently Active Users Viewing This Thread: ( members and guests) | |
| Thread Tools | |
|
|
| Sponsored Links | |||||
|