Tapahtumat Täältä löytyy kaikki oleellinen tieto Finnshark.com:n tapahtumista! |
|
Thread Tools | Search this Thread |
#1
|
||||
|
||||
Lappeenranta 1 mile 2011
|
#2
|
||||
|
||||
Onkos ketään muita tulossa paikalle?
|
#3
|
||||
|
||||
Täältä ei ainakaan
__________________
kohta -75 avo racerin kimppuun |
#4
|
||||
|
||||
Quote:
Pakko kirjoittaa tähän ja nyt asiasta eli oma syyni miksi en lähde: Järjestelyt ovat hengenvaaralliset, hälyajoneuvot ovat molemmin puolin rataa siellä päässä, missä vauhti on kovin. Eli jos renkaasi puhkeaa tms. voi autosi SYÖKSYÄ radan reunoissa oleviin ajoneuvoihin ja ruumiita tulee. Jenkeissä ajoivat vasta ahdetulla C6 Vetellä ja 230 mailin kohdalla rengas puhkesi. Onni onnettomuudessa, radan reunassa ei ollut YHTÄÄN autoa. Muuten olisi henki lähtenyt ihan varmasti. Siellä on kyllä tosi amatöörimäistä järjestelyä, turvallisuus ala-arvoisella tasolla. Korjatkaa joku jos olen mielestänne väärässä. |
#5
|
||||
|
||||
muuten kyllä mutta olen driftaamassa just sillon
__________________
1991 Triple Black Six Speed Corvette Coupe (ex) 2008 Triple Black LS3 SC Z51 3LT Corvette Coupe 2015 Triple Black Gmc Sierra Denali 4x4 2500HD 6.6 CC. 2012 Triple Black Chevrolet Silverado 2500HD 6.6 Duramax 4x4 Crew Cab Rocky Mountain. (ex) 1995 Chevrolet Silverado 2500 4x4 6.5L Detroit Diesel 1989 Black Mercedes Benz G-Wagon W460 250GDT. (Ex) 2006 Black Jeep Grand Cherokee Limited 5.7L HEMI (ex) 2006 Black Chevrolet Silverado 6.6 Duramax Crew Cab 4x4 (ex) |
#6
|
||||
|
||||
Ei oo vakiossa kiulussa kulkua. Katotaan syksyllä, jos silloin
__________________
6-speed Auto 2008 Atomic Orange Corvette Coupé
582 Nm @ 4500 rpm
448 hp @ 5950 rpm
Heaven wouldn't be so high I know
if the times gone by hadn't been so low
The best laid plans come apart at the seams
and shatter all my dreams
|
#7
|
||||
|
||||
Quote:
Ja se rengas voi puhjeta ihan normiajossa ja sen takia voi ajautua vastaantulevan rekan keulaan ja siinäkin sattuu ihan pirusti... Ihan turhaa josjosjossittelua. Luulisin, että noi hälytysajoneuvot on siellä sen takia, että jokainen varmasti älyää, mihin se mailin veto loppuu. Sellaisessa kovemmassa nopeudessa kun saattaa tulla jo putkinäkö-efektiä, niin sitä lippumiestä ei välttämättä huomaa niin hyvin.
__________________
6-speed Auto 2008 Atomic Orange Corvette Coupé
582 Nm @ 4500 rpm
448 hp @ 5950 rpm
Heaven wouldn't be so high I know
if the times gone by hadn't been so low
The best laid plans come apart at the seams
and shatter all my dreams
|
#8
|
||||
|
||||
Ei nää lentokenttäajot mee putkeen. Hallin ajot yhtäaikaa Shaks Together:in kanssa, ja Lappeenrannan päivänä on meitin koirien erikoisnäyttely, johon on pakko lähteä, tai rouva vie mun lelut.
|
#9
|
||||
|
||||
Quote:
Kysyn vain MIKSI NE maaliviiva-autot ovat siellä, ettäkö monia monia tuhansia kiloja painava "merkki" estää ainoastaan putkinäkö-efektin, eli painonsa avullako? Lisäksi olen edelleen eri mieltä perusliikenne hommasta, renkaan rikkoutuminen about +250 km vauhdissa on huikeasti todennäköisempää kuin satasen normi liikenteessä, eli näissä mailin huippunopeus ajoissa ajetaan ns. limitillä, mitä normiliikenne, mitä halusit käyttää esimerkkinä, ei muistuta lainkaan..jokainen voi kokeilla ajaa Helsingistä Ouluun joko n. 260 km/h lasissa tai 100 km/h lasissa, takaan että siinä on eroa melkoisesti ajofiiliksessä. Josjosittelulta jos tuntuu ajatelmani, ei siinä mitään, ei muuta kuin ajamaan, minä jään pois. Good luck! Lisään sen verran että jos voidaan turvallinen loppunopeus mitata ilman ajoneuvoja reunoilla, toisena vaihtoehtona ajoneuvoja, raskaita sellaisia, reunoilla, miksi pitää se jälkimmäinen toteuttaa, onko puolesta puhujilla siihen ajatelmaan ?Jännitys, nuori ikä, aivot pihalla, tms? Entä sitten kun kerran sattuu ikävästi sen vuoksi että hälyajoneuvot todettiin olevaksi "sittenkin väärässä paikassa", miten sitten ajatelmat meillä täällä foorumilla? Miksi pitäisi nämä nopeusajot ajatella samalla periaatteella kuin valvomattomat tasoristeykset, eli; kun osuu ja tulee uhreja, sitten ruvetaan toimimaan.. eli VR-ajatelman mukaisesti;"opitaan kun uhreja saadaan" Eikö MAALIINTULOA pysty siis merkitsemään Suomessa muulla keinolla kuin isoilla, tuhansia kiloja painavilla esineillä, kertokaa viisaammat, minä luulin että pystyy?? Eli tähän loppuun; jos saat valita kahdesta: -maaliintulo merkitään selkeästi, isoilla värikkäillä styrox-levyillä tien vieressä (paino joitakin satoja grammoja, näkyvyys riittävä) -maaliintulo merkitään selkeästi, isoilla värikkäillä hälytys-ajoneuvoilla tien vieressä /näkyvyys riittävä, painoa n. 12 000 kg/kpl Saat valita omasi, kumpi tuntuu kivemmalta. Last edited by myky : 07.06.2011 at 02:16. |
#10
|
||||
|
||||
No joo eipä sitten.
|
Currently Active Users Viewing This Thread: ( members and guests) | |
Thread Tools | Search this Thread |
|
|
Sponsored Links | |||||
|