|
|
||||
|
||||
|
Autotraileri-taas..
Googlasin noita auto trailereita ja hulluksi meinasin tulla tarjonnan suhteen.
Kertokaa mikä on hinta/laatusuhteeltaa paras kärry veten ja camaron kokoisten autojen siirtelyyn. Pitää olla pienet laidat ja lavapohja jotta sitä voisi käyttää johonkin muuhunkin. Vuokrakärryjen kanssa on tullut tapeltua tarpeeksi jumiutuneiden ramppien kanssa joten saisi olla malli jossa kipaava lava hydraulipumpulla. Kokemuksia? Hintataso? Mistä "edullisesti" ? Last edited by Pappatunturi : 07.06.2011 at 22:57. |
|
|
||||
|
||||
|
Quote:
Muistuta mua joku päivä aiheesta, mulla saattais olla jotain tietoakin... Nyt meen koisaamaan |
|
|
||||
|
||||
|
Pirrellä on hyvä kärry veten (c5) kuljettamiseen,,kysys merkkiä,,,on koeajon jälkeen tehnyt mieli hommata samanlaista.
|
|
|
||||
|
||||
|
Mulla on tollanen Krögerin lavatraileri, lavan koko 2000x4000 ja vette tullut tähän asti ihan kivasti mutta nyt alkais tekee mieli ostaa umpikärry kun tulee enemmän kilsoja (kisoja). Säilyis auto puhtaampanakin...
http://www.aluliner.com/AutotrailerM...2700S::37.html Noi valot oon korvannu ledi valoilla, voi ajaa kyytiin oviaukikin (C4).
Kilpa-ajot pitää nähdä, kuulla ja haistaa |
|
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
|
Quote:
Ei pöllömpi
Kilpa-ajot pitää nähdä, kuulla ja haistaa |
|
|
||||
|
||||
|
Mulla tuollainen clubman tuote Brian Jamesilta. Muutenkin ihan fiksua kamaa. Jos tälläisen haluaa niin ilmeisesti paras hakea suoraa Briteistä.
http://www.brianjames.co.uk/range/default.aspx Huonona puolena tietysti että näiden kanssa pitää ajaa väärällä puolella tietä. |
|
|
||||
|
||||
|
Quote:
Soitan sulle! |
|
|
||||
|
||||
|
Ok, kiitos vinkeistä. Ilmesesti kukaan ei suosi sellaista hydrauli kipillä olevaa?
Jotain kaivelin netistä ja joku käytetty oli 5000¤ pyynnillä ??? Ei ehkä ihan linjassa. |
|
|
||||
|
||||
|
Paikallinen ammattioppilaitos ja metallilinja vois olla aika hyvä osoite.
Tekevät opinnäytetyönä......ei tule kovin kalliiksi.
| Thread Tools | |
|
|
| Sponsored Links | |||||
|