#1
|
||||
|
||||
Hälyttimestä
Miten tuon hälyttimen kuuluisi C4:ssä toimia? En ole löytänyt mitään nappulaa tms. jolla sitä ohjattaisiin. Meneekö se aina päälle kun ovet lukitaan? Autohan on siis vm -87.
|
#2
|
||||
|
||||
Häly menee päälle kun napsautat keskuslukon napista (ovessa) oven lukkoon ENNEN kuin heität sen kiinni. Häly menee pois päältä kun avaan oven avaimella.
Voit testata toimivuuden näin: pistä häly päälle kuten yllä mutta jätä ikkuna auki. Kurota ikkunasta ja avaa ovi. Pillin pitäis nyt huutaa. Sammuta pilli avaimella. Siihen saa muuten jälkiasennuskauko-ohjauksia monenlaisia.
__________________
1970 Coupe LS5 *** 1991 Coupe L98 *** 1995 Mustang GT 5.0 |
#3
|
||||
|
||||
Kiitos neuvosta, hyvin toimi.
|
#4
|
||||
|
||||
Jälkiasennettu kauko
Meikän autossa on jälkiasennettu kauko ovien lukitukselle. Homma pelaa siten että jos laittaa hälyn päälle ovesta, pitää se avatakkin ovesta avaimella. Samoin jos kaukosäätimen nappia painaa kiinni kun on yksikin ovi auki, menee häly päälle ja sitten pitää avata ovi avaimella. Lainasin vetteä yhdelle kaverille joka oli niin innoissaan ettei oikein jakasanut kuunnella ohjeita.Ja sitten se soittikin Keskisen huoltoasemalta (Kuulin heti että torven tööttäys kuului taustalta) että miten hälyn saa pois päältä. Sanoin että eikö muuten tutut huomaa, että ajelet vettellä kuin torvea soittamalla.
|
#5
|
||||
|
||||
Minulle selvisi hälyttimen periaate, kun räpläsin keskuslukitusta auton oven ollessa auki ja jossain vaiheessa käytin oven kiinni. Istuin autossa, joten avasin rautatangosta lukituksen (palikka siitä päältä puttuu). Kun avasin oven, alkoi kojetaulussa rele rytmikkäästi lätkyttämään, mutta torvi oli kuitenkin vaiti
No, johto oli tieteski irti, joten johto paikalleen ja uudelleen testaamaan. OK, nyt sanoi jo TÖÖT-TÖÖT-TUut-pfiip-pvöp---- Kärjet torvien sisällä oli niin hapettunut, että hetken toimittuaan loppui kosketus. Ei muuta kuin contact cleanerin ja hiomapaperin avulla kärjet puhtaaksi ja säätö kohdalleen. Hiukan ahdas väli putsata, mutta en viittinny lähtä viikonloppuna uutta ettimään ja aikaa, kun sattui olemaan. Taas pelittää Tommonen kauko-ohjaus täytyy jostain kehitellä. Niistä oli juttua jokunen aika sitten tällä palstalla.
__________________
Chevrolet Corvette -97, 6-speed manual
|
#6
|
||||
|
||||
Quote:
Kappas vaan. Mulla kävi juuri sama TÖÖT-TUut-pfiut----- kun testasin hälyn toimintaa kaukosäädöllä. Täytynee purkaa atomeiksi nuokin
__________________
6-speed Auto 2008 Atomic Orange Corvette Coupé
582 Nm @ 4500 rpm
448 hp @ 5950 rpm
Heaven wouldn't be so high I know
if the times gone by hadn't been so low
The best laid plans come apart at the seams
and shatter all my dreams
|
#7
|
||||
|
||||
Mulla o toine töötti pimiänä, sanoo yhellä sillee *naisellisesti* tuut tuut tuut vaan...pitänee piipahtaa Piilhelvetestä keväällä uus. Tai muuttuneekoha sittekää ääni (yhellä ei ainakaa mikää jalankulkijoita säpsäyttävä ole)...hekottelin ku eka kerran lävähti hälytin päälle juuri noiden lukkokuvioiden takia
__________________
Makosaa evästä...www.solutionfoods.fi MRE ruoat...missä ja milloin vain! Sharkkilaisille tilaa 4, saat 5! (Tai tilaa 8 saat 10 jine...) Laita tilauksen lisätietoihin Finnshark ja haluamasi kaupanpäällismaku/maut. |
#8
|
||||
|
||||
Quote:
__________________
Chevrolet Corvette -97, 6-speed manual
|
#9
|
||||
|
||||
Quote:
Etsin oven säätämiseen liittyviä ketjuja... Mutta tuli tämäkin tarpeeseen.
__________________
6-speed Auto 2008 Atomic Orange Corvette Coupé
582 Nm @ 4500 rpm
448 hp @ 5950 rpm
Heaven wouldn't be so high I know
if the times gone by hadn't been so low
The best laid plans come apart at the seams
and shatter all my dreams
|
Currently Active Users Viewing This Thread: ( members and guests) | |
Thread Tools | Search this Thread |
|
|
Sponsored Links | |||||
|