|
|
||||
|
||||
|
Vauhdikkaat vilkut
Nyt on sit takavalot päivitetty euroihin ja voin niistä kirjoitella projekti osioon kuvakeromuksen pian. Nyt tosin ongelmaksi tuli tuo vilkkujen hyperaktiivisuus. Korjataanko se vaihtamalla rele vai pitääkö tuonne johtonippuun askarrella vastuksia?
|
||||
|
||||
|
Quote:
Vastukset on yks vaihtoehto, mutta tuolta mun ketjusta löydät ohjeen kuvien kanssa, miten sinne virtalukon alapuolelle voi lisätä elektronisen releen Tuolla, viesti #177 ; http://finnshark.com/forum/showthrea...=15797&page=18 Mulla tuo päivitys oli tarpeen ledi-takavalojen asennuksen takia. En kyllä tiedä, miksi euro-valot tuon hyperflash;in vilkuille tekee ???
Juke Corvette C3 Coupe -71 427 "Widebody Race-Edition" Corvette C5 Coupe -97 " Widebody" Audi A5 Coupe Sport 3,0 Tdi Quattro -17 Volvo V70 AWD Momentum -15 Audi Quattro -85 UrQuattro Opel Manta 2,4 Cih "400 Replica" Opel Manta 2,1 gr.F , Rally Car Opel Manta 2,7 gr.SS , long project Opel Manta 400 -81 street , parts FOR SALE ! Volvo PV 544 -62 , waiting project |
|
|
||||
|
||||
|
sulla on luultavasti yksi takavilkku per sivu takana käytössä. toinen peruutusvalona?
eli 21w vähemmän ku alunperin - 5w sivuvilkut eli heittää 16W per sivu. mä laitoin takapuskurin sisään yksi tehovastus per puoli. maksoi jotain 5e
-65 corvette sting ray coupe -06 corvette Z06 -68 dodge charger -70 plymouth `Cuda -70 plymouth Roadrunner -55 cadillac Fleetwood Limousine -90 chris craft 245Limited 460 king cobra -08 jeep grand cherokee limited www.niklas.galleria.fi Last edited by niklas83 : 30.06.2011 at 01:18. |
|
|
||||
|
||||
|
Niklas oot oikeessa, laitoin just tollai keskelle pakit joten kuorma jäi vajaaksi. Käynpä sitten hakemassa parit tehovastukset niin saadaan strobovilkut kuriin.
|
||||
|
||||
|
muista vaan kytkeä ne rinnalle. Jos kytket sarjaan niin valoteho heikkenee
-65 corvette sting ray coupe -06 corvette Z06 -68 dodge charger -70 plymouth `Cuda -70 plymouth Roadrunner -55 cadillac Fleetwood Limousine -90 chris craft 245Limited 460 king cobra -08 jeep grand cherokee limited www.niklas.galleria.fi |
![]() |
| Currently Active Users Viewing This Thread: ( members and guests) | |
| Thread Tools | |
|
|
| Sponsored Links |
|
|