|
|
||||
|
||||
|
hookerin peltisarjojen laatu
onko muilla kokemuksia hookerin peltisarjojen laadusta.tilasin us partsista moiset.700e.päällepäin hyvän näköset.mut ku katso sisälle.niin hirveitä hitsilimppejä.eikä minkäänlaista viimeistelyä.luulis ******* tuohon hintaan saavan jonkinlaista laatua.eihän nuita voi tuommosena paikalleen laittaa!!saako sitä laatua vasta marteliukselta 1200e hintaan? |
|
|
||||
|
||||
|
Joo ei se laatu päätä huimaa, mutta ei minusta nyt ihan kauheeta ollut. Mitä nyt se Y-putki oli vähän sinne päin tehty...
![]()
|
||||
|
||||
|
Pirra käteen ja siistii ne jätökset. Muuten on ok. Pinnote pysynyt ym toistaiseksi.
|
|
|
||||
|
||||
|
pitix tässä olla kuviakin laadun arviointia helpottamaan
![]()
|
||||
|
||||
|
Ei ollut klimppejä mun hookkereissa, ostettu joskus 5v sitten (c4 late)
Kilpa-ajot pitää nähdä, kuulla ja haistaa |
|
|
||||
|
||||
|
Ei ollut klimppejä täälläkään, Y-putkesta sai käypäsen rälläköimällä ja hitsailemalla
Pinnoite irtos kollektoreista parissa vuodessa...
|
||||
|
||||
|
Quote:
ei mulla tullu kyllä laatikossa.ku sarjat molemmille puolelle ja tiivisteet? |
|
|
||||
|
||||
|
Quote:
Se pitää ostaa erikseen.. mutta oli mukamas bolt on osa taas... Ai niin ja ei ne hookkerit suoraan edes käyneet, ainaskin pelkääjänpuolelta piti katkasta moottorinkanneke pultista ylimääräset pois.. ja tais jostakin muualta kanssa ahdistaa en muista enää sen tarkemmin.
Avonainen -91 Last edited by vette-91 : 03.07.2011 at 17:23. |
|
|
||||
|
||||
|
Quote:
ompa melko paska laatusia sitte....mulle sanottiin,että suoraan käyvät.mitään ei kuulemma tarvi muuta tehä.. ![]() |
|
|
||||
|
||||
|
Quote:
No niinhän niissä kaikissa osissa luvataan. Lähes poikkeuksetta pitää vähän (tai sitten enemmän) viilata, että saa palikat sopimaan. Mulla Hedmanin peltisatsien kanssa oli aika pientä säätöä, menivät paikalleen melkein heittämällä
Heaven wouldn't be so high I know
if the times gone by hadn't been so low
The best laid plans come apart at the seams
and shatter all my dreams
|
![]() |
| Currently Active Users Viewing This Thread: ( members and guests) | |
| Thread Tools | |
|
|
| Sponsored Links |
|