|
|
||||
|
||||
|
Keskaria tulee, missä vika?
Onse kyllä kumma kun ajelee 10 vuotta vanhalla Vetellä niin joitakin tuntuu ärsyttävän aika lailla kun keskaria pitää näyttää. Kaupungissa tulee ajettua aika rauhallisesti niin silti joko jalankulkijalla tai autoilijalle tulee pakottava tarve näytellä sormea tai jopa huudella. Aikaisemmin ajelin japsi sportilla niin keskaria tuli vain ameriikan auton harrastajilta(ei tosin Vette kuskeilta ; ) ) Tosin Vette tuntuu ärsyttävän aika paljon enemmän. Onko toi Vette sitten niin mahtavan kadehdittava peli että pistää ärsyttämään? Enmä sitä ainakaan niin nää, mutta en oo mikään kiihkoilija kun on kaikenlaisia toisen suurvallan tuotteitakin omistanut.
Vai onko se mun naamassa, se vika, että ärsyttää? No vaikea tietysti foorumilaisen vastata kun harva mut tuntee täällä. On ainakin hieman vaikeampaa parempaa naamaa ittelleen hankkia kuin vaihtaa autoa vähemmän ärsyttävämpään. Miten muilla?
|
||||
|
||||
|
Tuskin tuota kukaan kadehtii,vettejähän on melki joka toisella,olisko se syy sittenkin siellä peilissä.
![]()
|
||||
|
||||
|
Aattelin ehdotaa tiuhempaa suihkussa käymistä
mutta aattelin vielä varmistaa sitä ennen että mikä on se kauunki jossa tuollaista käytöstä ilmenee??
|
||||
|
||||
|
toi kansainvälinen elekieli on mulle vaikeaa...
ton keskisormen mä tiedän: eix se tarkota, et sä oot ykkönen? mut juhannuksena mulle Jaalan Kelopirtillä mustista autoista tuuningpojat näytti vaakasuorassa etusormea ja peukaloa vähän irti toisistaan tota mä en tiedä, mitä se tarkoittaa ![]() |
|
|
||||
|
||||
|
On näytetty keskaria mullekin sekä huudeltu jotain viisasta, muutama autoista tietämätön tuttu pitää tota mun corvettia miljonaarin vehkeenä mikä maksaa kaikki omat ja pankin rahat että sellaisen saa vaan sikarikas. Tein kyllä selväksi että ei tässä mun autossa tarvii olla miljonääri että tämmösen saa, voisin melkein sanoa että ihmisillä sana CORVETTE yhdistetään aina kalliiksi autoksi joten perisuomalainen kateus saattaa nostaa päätänsä joissain ihmisissä. Jos naapurilla on vähän erikoisempi auto pihassa ku se ******** avensis tottakai sitä pitää vähän aina olla vittumainen sille SIKARIKKAALLE naapurille.
|
||||
|
||||
|
Quote:
![]()
|
||||
|
||||
|
Quote:
No sitä mää onkin aavistelinkin, täytyy juoda tänään keskaria sen verta että näytän komeelta!
|
||||
|
||||
|
Yhdessä offroad koulutuksessa kun olin niin kouluttaja näytti keskisormea jos käytti kytkintä väärässä paikassa. Olisko mua sitten tästä syystä ystävällisesti ohjeistettu? Pitääks mun vaihtaa invamalliin?
|
||||
|
||||
|
Meillä täällä Helsingissä pyöräilijät heitti Z06:sta päin puolillaan olevan kaljamukin muutama päivä sitten kun autoa pesin kotipihalla. Rohkeita.
|
||||
|
||||
|
Quote:
| Thread Tools | |
|
|
| Sponsored Links | |||||
|