| Sekalaiset ilmoitukset Autotallien tai muiden tilojen vuokra-asiat tai muut asiat jotka eivät sovi muille palstoille. (Vain rekisteröityneet käyttäjät voivat kirjoittaa tänne viestejä.) |
![]() |
|
|
Thread Tools |
|
|
||||
|
||||
|
M: 50" Pioneer Kuro Plasma
Nyt olisi tuommoinen harvinaisuus myytävänä. Sisustusteknisitä syistä tuli tv:n vaihto akuutiksi. Eli: Pioneer Kuro 50" 1080p Full HD plasma PDP-LX 508d.
Ostettu Tampereen HiFi Studio 17:sta heinäkuussa 2008 hintaan 4000€ ( kuitit löytyy ). Valittu 2008 maailman parhaaksi taulutelevisioksi, ja taitaa sitä olla vielä edelleenkin. Mm. 3 x hdmi, 3 x scart, rs232C, control out, pc input analoginen, pc input audio, paikka CA modulille, audio input, component video, audio output, digital output optinen, speaker output, yms. Täysin ehjä, ja virheetön. Omat sivukaiuttimet ( lisävaruste ) mukana. Loistava kuva, alan miehet tietävät. Käyttöohjeet, ja pöytäjalka myös mukana. 1000€:lla saa tulla hakeen Orivedeltä. puh. 040-5152750. |
|
|
||||
|
||||
|
up!
|
|
|
||||
|
||||
|
Mulla samanlainen, en myis
Mielettömän hyvä telkkari, edellinen oli Sony ja tämä on parempi
|
||||
|
||||
|
Sorry offtopic...
Itse meinasin laittaa vanhan LG plasma:n autotaliin seinälle... Tämän jälkeen talvella, ajattelin katsella Vetten tuulilasin läpi eläviäkuvia ja kuunnella äänet FM modulaattorin kautta Vetten kaijuttimista, samalla tietysti popparit valmiiksi ja cokikset auton juomatelineissä Ei tuu niin pitkää kesän odottamista -jussi
| Thread Tools | |
|
|
| Sponsored Links | |||||
|