|
|
||||
|
||||
|
Suomen kaunein auto...?
Laittakaas vähän haitanne näytille, riittänee tältäkin foorumilta jokunen jokaiseen kategoriaan, ainaskin jokainen C malli olis mukava nähdä.
Veikkaisin että menestyskin on taattua. http://www.iltalehti.fi/osastot/auto...0958_au.shtml# |
|
|
||||
|
||||
|
No johan siellä oli yksi ihan oikeesti rakennettu.
|
|
|
||||
|
||||
|
Ilmoittautumisaika on jo harmittavasti umpeutunut. Vain kaksi vetteä on mukana. Entisöityjen sarjaan olisi hienosti mahtunut joku C1 tai C2. Mutta toisaalta nythän vetteporukalla ei ole montaa mahdollisuutta mihin äänensä tyrkkää...
|
|
|
||||
|
||||
|
Mitä tuossa yht´äkkiä selailin noita "vakio"-autoja, niin mitä ..ttua siellä tekee joku ´84 mallinen 190 mersu, tai joku xm citikka
|
||||
|
||||
|
Quote:
Mikkoooo, ei saa olla niin jyrkkä, joku voi oikeesti tykätä sitikastaan...
|
||||
|
||||
|
Quote:
No, makunsa kullakin ja mä en oo mikään arvosteleen... sori taisin järkyttyä vähän liikaa Mutta kun kyse on kuitenkin SUOMEN KAUNEIMMASTA AUTOSTA eikä mun mielestä tuolla 190 mersullakaan ole mitään asiaa tuohon kisaan???
|
||||
|
||||
![]() Suomen kaunein auto? |
|
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
|
Henkilökohtaisesti pidän erittäin paljon 190 sarjan mersusta, jopa sen verti et oon harkinnut (puoli tosissani) vetestä luopumista ja noitten roposten sijoittamisesta kyseiseen katiskaan, oon vissiin sairas...
|
|
|
||||
|
||||
|
Quote:
Nyt kannattaa ottaa ihan rauhassa ja vetää syvään henkeä. Varmaan joku ohi menevä viirus vain! |
![]() |
| Currently Active Users Viewing This Thread: ( members and guests) | |
| Thread Tools | |
|
|
| Sponsored Links |
|
|