C2 Projekti Kertomukset Täältä löytyy tarinaa ja kuvaa, miten Sharkkilaisten projektit edistyy. |
|
Thread Tools | Search this Thread |
#1
|
||||
|
||||
65 street hooligan
Tästä alkaa pienimuotoinen TLC projekti kaverini 1965 corveten kanssa. Lupauduin vähän jelppaamaan ja rojekti alkoi alkukesästä jättämällä ostoilmoitus corvetteforumille. Alta viikon löytyi auto joka osui ostokriteereihin.
Tähän asti on selvinnyt, että kaikki kuidut näyttävät olevan alkuperäisiä, runko suora ja ruosteeton, lintuhäkissä kevyellä katsomisella tehtaan vihreä väri päällä. NOM moottorissa 365hp imusarja, peltisarjat sivuputkille,kaikki nappelit ja nippelit autossa tallella. Varusteina äkkiä katsoen sähköantennni,radio,sivuputket,kummatkin katot,M21 4speed ja lukkoperä 4.11välityksellä. Rundarissa punaraja 6500 ja alempana sähköantennin namikka Sitten ihmeiden ihme. Kaikki valot ja laitteet toimivat... Siis jokainen mittari, mittarivalot, pakkivalot, kässirin merkkivalo, sisävalot takahutlaria myöten. Perusjuttuja tojotamiehelle, mutta ainakin mulle jotain niin ennen kokematonta vanhassa amerikkalaisessa autossa. Vaihteisto toimii kuin uusi, pykälät menee napakasti päälle ja shifteri toimii kuin ihmisen mieli. Alusta ja jarrut täysin kunnossa, puslat vaihdettu uretaanisiin jossain vaiheessa ja etupäässä näytti olevan uudet nivelet kautta linjan. Ilmeisesti Pensylvaniassa on jonkin tasoinen katsastus? Kotimaiselle katsurille kelpasi vailla narinan narinaa, kun kävin auton konttorilla näyttämässä. Veropäätöksen jälkeen voi sitten ruuvailla kilvet kiinni... Mukava tietää, että avaimen saa takaisin, jos sattuu katoamaan Jonkin tasoista entisöintiä olisi tarkoitus alkaa harrastamaan piakkoin..Jonkin verran tarpeettomia osia tulee kohta myyntiosastolle. Pitänee nykäistä Energyä hihasta, jos vaikka ehtisi videoa kuvaamaan moottorin ja vaihteiston toiminnasta. Siihen asti näihin kuviin ja tunnelmiin Last edited by Pappatunturi : 04.09.2011 at 20:55. |
#2
|
||||
|
||||
Oujeee!
|
#3
|
||||
|
||||
Üüberiä
__________________
kohta -75 avo racerin kimppuun |
#4
|
||||
|
||||
siistiä taattu suosikkitopikki paaaaaljon kuvia modauksista
hooligan C2
__________________
1991 Triple Black Six Speed Corvette Coupe (ex) 2008 Triple Black LS3 SC Z51 3LT Corvette Coupe 2015 Triple Black Gmc Sierra Denali 4x4 2500HD 6.6 CC. 2012 Triple Black Chevrolet Silverado 2500HD 6.6 Duramax 4x4 Crew Cab Rocky Mountain. (ex) 1995 Chevrolet Silverado 2500 4x4 6.5L Detroit Diesel 1989 Black Mercedes Benz G-Wagon W460 250GDT. (Ex) 2006 Black Jeep Grand Cherokee Limited 5.7L HEMI (ex) 2006 Black Chevrolet Silverado 6.6 Duramax Crew Cab 4x4 (ex) |
#5
|
||||
|
||||
Aika mukava paketti..
__________________
C3 -76 Coupe (rojessi) C5 Z06 -02 (rojessi) |
#6
|
||||
|
||||
Erittäin hieno vuosi- ja korimalli ja vielä sivuputket.
Jos jää alkuperäisiä osia hyllyyn niin vois kiinnostaa. |
#7
|
||||
|
||||
Syysillat pelastettu kun voi tällaisia projekteja seurata
Voin kuvitella että tästä tulee
__________________
Chevrolet Chevelle Malibu sport coupe 1969 Former 1967 427 L-68, M-21, tripower, Marlboro maroon, Saddle tan, coupe owner Former 1969 572 Tremec TKO-600, Monaco orange "The Wounded Warrior" owner |
#8
|
||||
|
||||
Ajelisin ihan tollasena vaan - "pienimuotoisilla" projekteilla kun on aina vaarana esklaloitua
Ei vaan - onnea kaikille valitun polun tallaajille
__________________
Z06 / 2007 |
#9
|
||||
|
||||
Huligaanin taustoja nuoruusvuosilta entisen omistajan kertomana
I bought the car about 33 years ago before they were collectable. The original motor was gone and it was in rough shape. The car was originally from the southern US so had not been ravaged by salt. I just wanted a driver so I bought a used 1968 327 to put in it. A friend did an amateur paint job, and I was on the road. A few years ago I rebuilt the front and rear suspension, new front springs, shocks ball joints and all bushings. I did not do the rear wheel bearings, this is something you may want to look at. Never had any issues with it, the brake calipers have stainless sleeves in them and I used silicone DOT 5 fluid. They have had new seals several times mostly from sitting for long periods. Always stored in a heated garage, always started and drove fine. The tires are old and should probably be replaced. Any other info you need just ask Hiljaiseksi vetää ajatus että ollut 33 vuotta samalla omistajalla. Lienee parempi etten kerro ihan koko totuutta "entisöinnin" tulevasta suunnasta.. |
#10
|
||||
|
||||
Jos noin hyvä ja historia tiedossa, niin raaskiiko edes aloittaa entisöintiä?
Hyvin säilynyt kunnossa oleva "aikakone" on mielestäni jotenkin hienompi juttu? |
Currently Active Users Viewing This Thread: ( members and guests) | |
Thread Tools | Search this Thread |
|
|
Sponsored Links |
|