|
|
||||
|
||||
|
Lemuava Corvette
Discovery -kanavalla näytettävässä sarjassa "Mythbusters" (liekö kukaan koskaan katsonut...), ohjelmassa kaksi hemmoa yrittää kumota erilaisia urbaanilegendoja. Eilen aiheena oli myytti siitä, että ostaako kukaan autoa, jossa on ollut ruumis. Myytin mukaan autooon jää kammottava lemu jota ei saa millään ilveellä poistettua. Noh, asia piti varmistaa. Tuumasta toimeen, kaverit ostivat auton, jota kaikki himoitsevat - Corvetten
|
||||
|
||||
|
Kaikkea ne amerikkalaiset keksiikin..
|
|
|
||||
|
||||
|
Joo mä katselin joskus ton saman shown, siassa rupesi jo madot viihtymään. Haju on varmaan ollut karmea!
|
|
|
||||
|
||||
|
Kaveri kans kerto tuosta joskus
Tuo on kieltämättä aika mielenkiintoinen sarja, mitä oon muutaman kerran nähny
|
||||
|
||||
|
Quote:
Hyvää ruokatuntia vain sinullekkin.... Vaihtaa enemmän ruokatuntiin sopivaan keskusteluun.. |
|
|
||||
|
||||
|
Palomieskaverini on kertonut huimia juttuja niiden keikoilta.
Ei kuulemma totu ikinä siihen lemuun. |
|
|
||||
|
||||
|
Joo, oon nähny joskus aiemmin saman Mythbusters-jakson.
Siinä oli vielä muistaakseni semmonen, että ne joutu siirtelemään sitä mädäntynyttä sikaa, jonka sorkka oli jarrupolkimella, että saivat auton ulos sieltä kontista. Ja kontista ulos työnnettäessä tietysti jonkun piti ohjata. Jätkältä meinas mennä taju kaikennäkösistä suodattimista huolimatta. Ammoniakista puhuivat... Tosi hyvä sarja muuten - tosin aika paljon uusintoja samoista jaksoista.
| Currently Active Users Viewing This Thread: ( members and guests) | |
| Thread Tools | |
|
|
| Sponsored Links | |||||
|