|
|
||||
|
||||
|
WHEELS NAT´S
Eli onkos Vette porukoista kukaan lähdössä tuonne Ruotsin puolelle mielestäni Ruotsin parhaimpaan harrasteautotapahtumaan?
Itse olen ravannut tuolla vuodesta -95 ja taas olis 12.päivä lähtö... |
|
|
||||
|
||||
|
Varmasti lähtisin jos ois vessa radalla. Mun mielestä kanssa yks parhaita tapahtumia ja yhdistettynä massiiviseen tukholma cruisingiin varmasti kovimpia auto häppeningejä euroopassa. Olin jotain 91-93 hujakoilla kuskina 11sek 440 GT dartin puikoissa.Ikinä en unohda sitä rähinää niissä pitkissä keskustan tunneleissa kun temmottiin isoa kovaa edestakas keskellä yötä lähes suorilla putkilla
itse crusingin oli vakuuttava kun sveavägen(?) meni niin jumiin että kaikki sammutti autot keskelle tietä. Oltiin just hard rock cafen kohdalla siinä viihdyttiin ihan kivasti loppu ilta. |
|
|
||||
|
||||
|
Re: WHEELS NAT´S
Quote:
Enpä taida ehtiä tulemaan.... |
|
|
||||
|
||||
|
Ei tunnu hirveetä yleisöryntäystä olevan...
Itse kyllä lähden, mutta frendi kenen kanssa piti lähteä voi joutua perumaan... Jos näin käy niin voisi olla kaupan yksi matka moiseen tapahtumaan, huono puoli vaan on että voi joutua C-1 puikkoihin jos mua väsyttää |
|
|
||||
|
||||
|
Quote:
Oliko close ratio ja hyvä kytkin .. |
|
|
||||
|
||||
|
Quote:
|
|
|
||||
|
||||
|
no mitenkä reissu meni onko fotoo tulossa
itse tulin stokiksesta aamulla. näytti porukkaa pukkaavan takas himaan autoineen
|
||||
|
||||
|
Quote:
No eipä siinä terve mies muuta tarvitsekkaan .. |
|
|
||||
|
||||
|
Quote:
Kotiin päästiin ehjin nahoin "väsyneenämuttaonnellisena" niin kun muistan jonkun sanoneen Reissu oli aivan erinomainen, tuli taas tuttuja tavattua ja vehkeitä ihmeteltyä.. Tullingessa tuli oltua sunnuntaina katsomassa kilvan ajoa, ikävä kyllä Hellmannin Hannu vaan liputettiin pihalle kun ei burnoutin jälkeen löytynyt enää laatikosta pakkia... Kyllä ruotsalaiset ajaa jo lujaa pikkulohkoilla... SUURET Kiitokset vielä Hovikuljettaja Anulle joka aitoon "Thelma ja Louise" tyyliin jaksoi päästellä vetellä hymyssä suin aina silloin kun minua sattui "väsyttää" Mä pistän taas kuvia tulee GJ:lle jos saisit taas niitä tänne näkymään... |
|
|
||||
|
||||
|
Quote:
Tällä kertaa terve nainen pärjäsi noilla... |
![]() |
| Currently Active Users Viewing This Thread: ( members and guests) | |
| Thread Tools | |
|