|
|
||||
|
||||
|
Ysikasia vai VPoweria?
Title sanoo kaiken. Kalliimpaa bensaa poweria ja bensan säilytyss ainetta?
Onko noilla mitään merkitystä? T: Corvette toimii kun tauti, kiitos kaikille, hitto 1,5v. tyttö hakee jotain... PS: Vois hunajaa melkein pissiskellä kun PR Vette on niin hyvässä kunnossa |
|
|
||||
|
||||
|
Itse mennyt aina sillä ajatuksella että 98 tankkiin paremman säilyvyytensä vuoksi, ja sit jos menee ihan radalle riivaamaan niin sit v-poweria
|
|
|
||||
|
||||
|
Olettekos koskaan ajatellut sitä että mahdollisesti V-power saattaa olla huonolaatuisempaa pitkän säilöntäajan ja pienen menekkinsä vuoksi, kun taas esim. Nesteen 98 kyllä vaihtuu??
|
|
|
||||
|
||||
|
Quote:
Periaatteessa isompi oktaaniluku kestää enemmän puristuksia ja ennakkoa ilman nakutusta. Normiseenelkussa jollain 9.5 rutulla ja tehtaan 6 asteen perusennakolla ei liene mitään vaikutusta 98 vs. V-power. Itse huomasin omassa autossa pari vuotta sitten, kun oli lainaskanneri muutaman viikon käytössä, että 10 asteen perusennakolla 6-vaihteella 80 km/h nopeudessa ylämäessä 95:lla alkoi tulla muutaman asteen (2-5) verran knock retardia, mutta samassa paikassa 98:lla ei laisinkaan.
Heaven wouldn't be so high I know
if the times gone by hadn't been so low
The best laid plans come apart at the seams
and shatter all my dreams
|
|
|
||||
|
||||
|
Quote:
Olettaisin että ne V powerin ajoittaiset halvennus kamppanjatkin ovat juuri tuota vanhan tavaran poismyyntiä.
|
||||
|
||||
|
Quote:
Joo juurikin veikkaisin samaa. Sitä lientä en tankkiini laittaisi. |
|
|
||||
|
||||
|
No itse olen tehnyt niin, että normi 98 aina tankkiin. Sitten kun tarvii riivata enemmän laitan pikkuisen oktaani buusteria tankkiin. Häviää loputkin nakutukset. Kesän aikana menee n. se 0,5 litraa, omalla ajotyylillä.
|
||||
|
||||
|
Quote:
Paitti että taas tää E95/10 sotku on nostanut V-Powerin kysyntää huomattavasti....
|
||||
|
||||
|
Joo tulin siihen tulokseen et 98 kortilla Nesteeltä ja saa piripintaan.
Kysyvähän ei tieltä eksy kuulemma.. Kiitos kaikille viesteistä, kohtä jyrähtää V8. Joku on rakastunut Corvetteen |
|
|
||||
|
||||
|
Quote:
Vai 98:sin kysyntää, en ole seurannut onko hinnoissa huimia eroja. |
![]() |
| Currently Active Users Viewing This Thread: ( members and guests) | |
| Thread Tools | |
|