|
|
||||
|
||||
|
C4 1996 Z51 puslat
Talven puuhalistalla on puslien vaihto, 1996 Z51 optiolla. Nettiselailun perusteella takatukivarsien puslat eroavat vakioalustan puslista. Energyn sivuilta en kuitenkaan onnistunut löytämään erikseen Z51 tarkoitettuja puslia.
Onko raadilla vinkkejä kenen valmistajan tuotteista löytyisi passelit palikat?
|
||||
|
||||
|
En ole ikinä kuullut, että Z51:ssä olisi mitään eroa puslien osalta vakioon.
Mutta, sensijaan olen kuullut, että '96:ssa on lasikuituiset pitkittäiset takatukivarret kun vanhemmissa on alumiiniset. Tämmöset ihme tötteröt: ![]() Tästä johtuen uretaanipuslat eivät välttämättä sovikaan 96:seen ihan heittämällä, vaikka kauppias listaisikin ne 84-96 kitiksi. Koko ongelmaa ei tarvitse miettiä jos 1. autossasi on alumiiniset tukivarret tai 2. jos ostat säädettävät tukivarret joltain kauppiaalta ja korvaat orkkikset niillä kokonaan.
|
||||
|
||||
|
Quote:
Kiitos ToniH selvennyksestä! Suspension.com toteaa sivuillaan näin: "The 1996 Corvette has unique rear control arms. This bushing set will fit on some cars, but on others the bushings will be to loose in the arms. Order at your own risk." Eli tällä tarkoitetaan siis pitkittäisiä tukivarsia. Minulla on alumiiniset varret eli normikitti lienee sopiva. Ja nyt kun luin uudestaan Z51 tietoja, niin eihän siellä missään sanota että olisi eri kokoiset puslat. Todetaan vaan että on HD puslat...
|
||||
|
||||
|
Joo, jos sulla on alumiiniset niin ne lienee samanlaiset kuin kaikilla muillakin. En tiedä niitä olevan useampaa eri mallia. Olisko noi kuituvarret tullee vasta kesken mallivuoden?
|
||||
|
||||
|
Muuten, mikäs ihme toi oikeammanpuoleisen varren nänni tuossa keskellä on? Joku oli aikoinaan laittanut mun 89:n tuollaisen tukivarren taakse ja luulin sitä omavalmisteeksi!
| Thread Tools | |
|
|
| Sponsored Links | |||||
|