|
|
||||
|
||||
|
lamppuluukkujen irroitus
Aattelin että olisi helpompi maalata kun ottaa luukut pois.
Onko paha rasti? ei oikein valjennut marssijärjestys kun kurkkasin maskin aukosta miten ne on kiinnitetty |
|
|
||||
|
||||
|
Re: lamppuluukkujen irroitus
Quote:
Muistaaksen noissa vanhemmissa C3:ssa oli erilaiset kuin mitä omassa. Mulla on periaatteessä neljä mutteria auki ja koko paketti tippuu syliin. |
|
|
||||
|
||||
|
Ne on nurkista kiinni eli neljällä pultilla.. mulla vaan on se ala lärpäke laminoitu kiinni (en tiedä kuuluuko ollakkin) niin lamput eivät mahtuneet etu kautta ja joutui ottamaan syylärikehikon irti.
|
||||
|
||||
|
Quote:
Joo noinhan se oli, noissa vanhemmissa, tosiaan on kiinteä toi kolmio vahvistus, joten paketin joutuu ottamaan veks maskin kautta... |
|
|
||||
|
||||
|
Jaa. että ei mahdu maskinaukosta ulos. Onko aivan varma?
|
|
|
||||
|
||||
|
Kyllä varmaan tiukkaa tekee. Mittaa korkeus.
|
|
|
||||
|
||||
|
Otin omastani ne veke maskinaukon kautta ennen maalausta, mahdollista mutta ihan ******** ahdasta. Maalauksen jälkeen en uskaltanut edes yrittää asentaa niitä takaisin sitä kautta, joten irroitin lamppuluukut rungoistaan, pulttasin rungot takaisin paikoilleen koriin ja kikkailin lamppuluukut paikoilleen yläkautta (siis korin ulkopuolelta). Toikin on ihan hornaa (saranatapit on pitkät ja runkoja joutuu taivuttamaan) ja maalit lohkeaa herkästi vaikka olisi teippiä reunoissa suojana. Jos maalaan auton joskus uudestaan en ota luukkuja irti ollenkaan.
|
||||
|
||||
|
Mä maalasin toisen lampun kahteen kertaan kun meni maalit ihan vtuiksi kun yritin survoa takaisin etukautta.. en laiskuuttani ottanut syylärikehikkoa irti.
Toisella kerralla meni helpommin kun irroittelin syylärin ja kehikon =)
| Thread Tools | |
|
|
| Sponsored Links |
|
|