|
|
||||
|
||||
|
Tampereelle taas tänään?
Kai sitä cruisingiin joku muukin lähtee kun minä, vaikka keli on "hieman" sateisen näköinen??
EX: - 99 Corvette Convertible, white/black
EX: - 88 Corvette Coupe, black/black
|
|
|
||||
|
||||
|
Joo voishan sitä pyörähtää kaffella töitten jälkeen mutta ruisinki taitaa jäädä välistä ku kelit vähän sieltä ja syvältä...
|
||||
|
||||
|
Tottahan sitä taas Tampereella ajellaan! Todennäköisesti pieni cruising yllärikin on luvassa!
|
|
|
||||
|
||||
|
Joo aurinko pilkahtelee kun oikeen tarkkaan katsoo, pidetään mielessä..
|
||||
|
||||
|
Vettä tuli välillä kun esterin p.....stä, mutta ei se tunnelmaa latistanut
Sade loppui ja ajeltiin katselemaan vähän vanhempaa kalustoa Nokialle, oli monenlaista kaappia ja kuuppaa nähtävillä (rodeja) Takaisin tullessa Tampereelta ei ollut kun 3 poliisipartiota liikkeellä Onneksi niillä oli 2 jo asiakkaat
|
||||
|
||||
|
Joo ohitte meni toi ruisinki, mutta ajattelin et jos pidettäis tulevana perjantaina jonkinnäköinen extra-ruisailu ilta ku lupailee aika komeeta keliäkin (varmaan tän kesän viimeisiä). Vois poiketa illalla vaikka vehoniemessä tai maisansalossa kaffella. Pistäkää kommenttia et oliskos kiinnostusta ni kattotaan sitten et tuleeko muita kuin allekirjoittanut paikalle...
|
||||
|
||||
|
Quote:
Ei huonompi idea! Olisiko lähtijöitä? Minä en ole Tampereella pe iltana, joten joudun jättämään tämän väliin. Ikävä kyllä... |
|
|
||||
|
||||
|
Perjantaina en Tampereelle ennätä, mutta Vammalassa olisi kruisinkia tarjolla lauantaina. Paikalla siis muutakin kalustoa kuin vettejä (varmaankin suurin osa muita?). Sinne kaikki joukolla mukaan. Itse yritän illanmittaan ainakin ennättää paikalle. Siellä on tarjolla myös "maisema-ajoa" Ellivuoreen.
|
|
|
||||
|
||||
|
Perjantaina vuorossa mökkeilyä, ehkä kesän viimeiset rantakelit..
|
||||
|
||||
|
Joo niin mä vähän arvelinkin et porukoilla on suunniteltuna muuta menoo mutta itte pyörähdän kumminkin ABC:llä siinä 19 aikoihin ainakin nyt kattomassa olisko joku muukin paikalla...
| Thread Tools | |
|
|
| Sponsored Links | |||||
|