|
|
||||
|
||||
|
C4 VM95 Jäähdytys järjestelmä
Oliko tossa jäähdytys järjestelmässä vm95 niin ilmaus ruuveja, pitäis nesteet vaihtaa, niin tetäis jos siellä noita on.
|
|
|
||||
|
||||
|
Ei oo tarttennu erikseen ilmailla, nesteet korkin kautta sisään ja käyntiin niin tulee ilmat pois.
Ja nesteiden poisto esim syylärin alalaidassa olevasta "hanasta".
Kilpa-ajot pitää nähdä, kuulla ja haistaa |
|
|
||||
|
||||
|
Quote:
Tuoltahan ei sitten tule kuin ehkä puolet(?) jäähdytysnesteistä ulos. Nakutusanturin(?) kautta, kuitenkin joku anturi lohkon kyljessä pois ja tulee paljon enemmän vanhaa nestettä pois. Näissä uudemmissa ei tosiaankaan ole enää juurikaan ilmalukkovaaraa, koska täyttöaukko on systeemin ylin kohta. Täytön yhteydessä, kun käyttää konetta lämpimäksi kannattaa muistaa pitää lämppäri täysillä.
Heaven wouldn't be so high I know
if the times gone by hadn't been so low
The best laid plans come apart at the seams
and shatter all my dreams
|
|
|
||||
|
||||
|
Täydennetään tai selvennetään vielä kundien lisäksi: kun täytät ja käytät niin ilman korkkia, jotta ne ilmat tosiaan pääsee ulos. Kun kupliminen lakkaa niin ei ole enää ilmaa (en tosin muista, että olis 100% loppunut mulla koskaan ennen kuin kyllästyin ja löin korkin kiinni
|
||||
|
||||
|
Onkos tuon jäähdytysjärjestelmän huuhtomiseen/puhdistamiseen jokin helppo kotikeino?
|
|
|
||||
|
||||
|
Quote:
Huuhtominen: Alavesiletku irti ja lohkon sisäänmenosta puutarhaletkulla vettä sisään paaaaljon. L98:ssa siinä, mihin tulee läppärungosta vesikierron pieni mutkaletku. En tiedä, onko moista enää noissa uudemmissa. Kai se putsaantuukin tarpeeksi tuolla veden kierrätyksellä?
Heaven wouldn't be so high I know
if the times gone by hadn't been so low
The best laid plans come apart at the seams
and shatter all my dreams
|
|
|
||||
|
||||
|
Olin itse laiska ja teetin Forte -jäähdytysjärjestelmähuuhtelun. Piti kuulemma tehdä 3-4 kertaa kun paskan tulo ei meinannut loppua millään. Tavallinen letkuhuuhtelu on tehty muutaman kerran mun aikana ennen tuota.
|
||||
|
||||
|
Quote:
Eikö tuota Forte huuhtelua voisi tehdä itsekin? Ostaa aineet, ja sitten Yorccin ohjeen mukaan eteenpäin. |
|
|
||||
|
||||
|
Voi, jos ei oo laiska
|
![]() |
| Currently Active Users Viewing This Thread: ( members and guests) | |
| Thread Tools | |
|