|
|
||||
|
||||
|
Mitä kierretiivisteeksi ?
Kannet pitäisi pultata isolohkoon kiinni ja olen pähkäillyt mitä kierretiivisteainetta kannattaisi käyttää.
ARP:tä olisi tarjolla, mutta siitä on joitain negatiivisia kokemuksia tutuilla, joskin myös tyytyväisiä ARP:n käyttäjiäkin tiedän. Joskus vuonna kilpi ja miekka käytettiin sujuvasti RTVblack silbaa, mutta onko se paree kuin tuo ARPin tahna? Mitä kokemuksia foorumilaisilla tästä aiheesta? |
|
|
||||
|
||||
|
Emmätiiä, mutta mulle opetettiin kans toi rtv joka pulttiin
|
|
|
||||
|
||||
|
Minä olen käyttänyt Loctiten putkikierre tiivistettä,numeroa en nyt muista,kun on tallissa.toiminut ok.
|
||||
|
||||
|
wurth
Mulla on tiätsä niin sellanen olo kun on tiätsä, kaikki tuntuu vaan niin jotenkin ja mikään ei tunnu tarpeeks silleen ja kaikki on tyyliin niin jotenkin niin, niin kerta kaikkiaan vaan jotenkin. Ja sit kun on vielä koko tää kuvio, mihin liittyy tiätsä kaikki, tyyliin ihan kaikki. |
|
|
||||
|
||||
|
Quote:
Luinko oikein että välyksen täyttö 0.3mm ? Luulen ettei riitä vanhanliiton blokeissa joista monet on putsanneet kierteet vielä teukkana jengatapilla. Ainakin hydrauliikka tiivistysaine ( näytti täyttävän 0,5mm ) kovettuu ihan kovaksi. Ja luulen vailla mitään fakta tietoa että ne pultit/studit elää eri tahtiin lohkon kanssa. Arpin kama ei ole toiminut mulla ainakaan vesitilaan menevissä pulteissa ikinä. GM käyttää RTVtä , en lähtis ainakaan omissa projekteissa muita kokeilemaan... Paitsi tietenkin loppuun asti mietittyjä lohkoja, joissa pultit ei mene vesitilaan Last edited by Pappatunturi : 14.03.2012 at 21:16. |
![]() |
| Currently Active Users Viewing This Thread: ( members and guests) | |
| Thread Tools | |
|
|
| Sponsored Links |
|
|