|
|
||||
|
||||
|
Tietoa etuvilkun viasta..??
Onko tietoo C5 vilkkujen kytkennöistä..??
Jos on mahd.vioista on pois suljettu vilkku kytkin,hätävilkku/releet ja sulakeet..??? Taka vilkut toimivat,jos laittaa hätävilkut päälle...? Onko sisä-pc,kytkennöissä mukana.?? |
|
|
||||
|
||||
|
Johdoissa vika?
Olikos tämä kyseinen yksilö se mikä oli osittain palanut? Hommaa nyt kiireesti tehtaan service manualit jos ei niitä jo ole. Niistä löytyy sähkökaaviot ja asiat pitäisi selvitä.
|
||||
|
||||
|
Yks minkä olen huomannut, niin etuvilkkujen lampun kannat menee aika rapeaksi ajan mittaan. Itsekin olen pari kertaa joutunut hiukan heiluttelemaan lamppua ja suihkuttamaan contact cleaneria niin on alkanut pelaamaan.
Siis molemmat osat, sekä itse lampun kanta että johtosarjassa kiinni oleva pistoke.
Juke Corvette C3 Coupe -71 427 "Widebody Race-Edition" Corvette C5 Coupe -97 " Widebody" Audi A5 Coupe Sport 3,0 Tdi Quattro -17 Volvo V70 AWD Momentum -15 Audi Quattro -85 UrQuattro Opel Manta 2,4 Cih "400 Replica" Opel Manta 2,1 gr.F , Rally Car Opel Manta 2,7 gr.SS , long project Opel Manta 400 -81 street , parts FOR SALE ! Volvo PV 544 -62 , waiting project |
![]() |
| Currently Active Users Viewing This Thread: ( members and guests) | |
| Thread Tools | |
|
|
| Sponsored Links |
|
|