| Ostetaan osat ja tarvikkeet Vara- ja viriosien sekä muiden romppeiden ostoilmoitukset. (Vain rekisteröityneet käyttäjät voivat kirjoittaa tänne viestejä.) |
![]() |
|
|
Thread Tools |
|
|
||||
|
||||
|
vetokoukku c3
ostan vetokoukun joka sopii c3 Corvetteen,auton vuosimalli on -74 jos sillä on merkitystä.Puhelinnumero on 050-5632622
|
|
|
||||
|
||||
|
Paljonko C3:sella saa vetää jarrutonta / jarrullista kärriä?
Lahden Classicissa oli pihalla paketti, jossa oli jenkkivene 5.0l mercucruiserilla ja vetoautona vanhajenkki. Vähän epäilytti onko enää laillinen yhdistelmä vaikka komea oli kuin mikä. |
|
|
||||
|
||||
|
Sitä en tiedä paljonko saa vetää, muuta yhden vetokoukullisen c3 vetten olen nähnyt ja sekin oli jenkeissä. Aika harvinaista mun mielestä. Voi olla hankala löytää?
|
|
|
||||
|
||||
|
Quote:
Eikös Pilotilla Turussa ole koukku? Tietääkseni on.
|
||||
|
||||
|
http://forums.corvetteforum.com/c3-t...h-on-c3-2.html
Kyllä niitä on saanut, mutta tuskin löytyy ihan joka tallista. Saisiko tuollaisen leimattua jos tekisi vanhukseen itse? |
|
|
||||
|
||||
|
Quote:
Ihan tosi? No enpä ole huomannut. Pitääkin seuraavaksi tsiikailla. |
|
|
||||
|
||||
|
Mitä sulla on ajatuksissa vedellä Veten perässä?
|
|
|
||||
|
||||
|
Quote:
Ei vetokoukkua tartte nykyään muutoskatsastaa. 2000 luvun alusta, tai jotain, oleviin autoihin koukun pitää olla tyyppihyväksytty (?). Helpoiten koukun tekee muuttelemalla jostain romutorikoukusta...ja kukaan ei katsastuksessa kysele mitään. Ei ainakaan minulta ole kyselty... Kunnolla runkoon kiinni, niin 'no problems'. |
|
|
||||
|
||||
|
nojuu,belgialainen Constructam muoviasuntovaunu olis hakusessa,sellanen pieni nelimetrinen...
|
|
|
||||
|
||||
|
Jossain Norjan leirintäalueella bongattu.
![]() ![]() Miun -74 rekisteriotteessa lukee. - Perävaunumassa jarruin 900 kg - jarruitta 450 kg. Koukkua ei kuiteskaan oo. Last edited by janiv : 08.05.2012 at 22:05. |
![]() |
| Currently Active Users Viewing This Thread: ( members and guests) | |
| Thread Tools | |
|
|
| Sponsored Links | |||||
|