|
|
||||
|
||||
|
Säädettävien iskareiden käytöstä poisto?
Pitäis noi säädettävät iskarit koodailla pois käytöstä kun tuli bilsteinit tilalle!
Tietokone pimputtaa kokoajan iskareista,eikä anna ajaa kun max 128km. Kenelläs on vehkeet ja taito naputella noi iskarit pois käytöstä täällä eteläsuomen alueella? Ei mitään vastusboxeja viittis rakennella piuhojen päihin. Autohan on 2001 C-5. Pistäkää infoa tänne/privalla tai 040-7327567. |
|
|
||||
|
||||
|
Moi,en tiedä kuka ne saa täällä poistettuu mutta tais juke jossain topikissa kertoa miten ne joku poisti.
Ps.. ja jos joku tietää pystyykö rengaspaine anturi jutskaa nollata, mulla ne herjaa kokoajan...
|
||||
|
||||
|
Noi sähköiskareiden ja rengaspainetunnistuksen poisto onnistuu vain GM:n omalla testerillä eli Metroautossa ainakin pitäisi onnistua.
Rengaspainetunnistuksen poisto ei onnistu 97-00 vuosimalleissa! |
|
|
||||
|
||||
|
Mulla on noi iskarit nollattu pois, mutta jenkeissä tehty operaatio, rengaspaineantureista valittaa kans koko ajan.
|
|
|
||||
|
||||
|
Quote:
Tuolla ketjussa on tarinaa F45;n deletoinnista ja linkki amerikankielisiin ohjeisiin; http://finnshark.com/forum/showpost....&postcount=266 Eli tosiaan pitää korjaamolla olla tuo Tech2 -laite niin onnistuu. Niin kuin jo todettiinkin ei rengaspaineanturi-tsydeemiä saa deletoitua näin vanhoista. Talvipyörillä olen vaan painanut resettiä kun on herjannut, eikä herjaa edes joka kerta kun ajelee. Kesäpyörille tilasin anturit jenkeistä, Tire Rack- nimisestä firmasta. Oli ylivoimaisesti järkevin hinta siellä. Tosin pitää muistaa, että paineet pitää pysyä alle 2,9;n , muuten hälyttää liian korkeista paineista...
Juke Corvette C3 Coupe -71 427 "Widebody Race-Edition" Corvette C5 Coupe -97 " Widebody" Audi A5 Coupe Sport 3,0 Tdi Quattro -17 Volvo V70 AWD Momentum -15 Audi Quattro -85 UrQuattro Opel Manta 2,4 Cih "400 Replica" Opel Manta 2,1 gr.F , Rally Car Opel Manta 2,7 gr.SS , long project Opel Manta 400 -81 street , parts FOR SALE ! Volvo PV 544 -62 , waiting project |
|
|
||||
|
||||
|
Kiitti linkeistä,täytyy käydä jossain deletoimassa.
Näköjään toi koodi p1652 h c johtuu myös noista iskareista,saa moottorin vikavalonkin syttymään. |
|
|
||||
|
||||
|
Quote:
Michael's Garagesta Espoosta löytyy Tech2 -laite
|
||||
|
||||
|
Kuinkakohan toi deletointi onnistuu kun mulla ei ole noita boxejakaan enää kontissa eikä liittimiä mihin boxit sais edes kiinni
Eikös noitten ohjeitten mukaan boxit pitäis olla kiinni aloitettaessa ja vasta lopussa irroittaa. |
![]() |
| Currently Active Users Viewing This Thread: ( members and guests) | |
| Thread Tools | |
|
|
| Sponsored Links | |||||
|