|
|
||||
|
||||
|
Suuttimien puhdistus
Onko tarpeen ja voiko käyttää bensan sekaan laitettavaa kemikaalia, joka puhdistaa suuttimet ?
|
|
|
||||
|
||||
|
http://www.motorspeed.com/Forte-Spec...8/product/3978
jotaki tuommosta joskus laittanu ja ainakaan haittaa ei ole ollu jopa on tainnu vaikuttaa positiivisesti pakokaasupäästöihin, paikallinen vauhtiputka myy tuota.
1991 Triple Black Six Speed Corvette Coupe (ex) 2008 Triple Black LS3 SC Z51 3LT Corvette Coupe 2015 Triple Black Gmc Sierra Denali 4x4 2500HD 6.6 CC. 2012 Triple Black Chevrolet Silverado 2500HD 6.6 Duramax 4x4 Crew Cab Rocky Mountain. (ex) 1995 Chevrolet Silverado 2500 4x4 6.5L Detroit Diesel 1989 Black Mercedes Benz G-Wagon W460 250GDT. (Ex) 2006 Black Jeep Grand Cherokee Limited 5.7L HEMI (ex) 2006 Black Chevrolet Silverado 6.6 Duramax Crew Cab 4x4 (ex) |
|
|
||||
|
||||
|
Kannattaa varautua samalla vaihtamaan bensansuodatin - no se on joka tapauksessa vaihdettava aina joskus.
Mää tuota -86:ta kun olin aikanaan ajamassa kotiin sain kuningasidean tankkauksen yhteydessä heittää potullisen Sonaxia tms. injector cleaneria tankkiin niin eikö se prkl tietty laittanut kaikki vanhat p-skat tankista liikkeelle ja suodatin lopullisesti tukkoon ja hinurin lavalla töistä kotiin.
|
||||
|
||||
|
Multec-suuttimia (89-94 Vetteissä vakiona) ei suositella puhdistettavaksi noilla puhdistuaineilla:
http://ww2.justanswer.com/uploads/he..._injectors.pdf Mä itse törkkäsin aikoinani puhdistuainetta epätietoisuuttani tankkiini ('90 Vette) ja vähän tämän jälkeen suuttimet alkoivat vuotaa. En tiedä olisko tolla ollut osuutta asiaan. |
|
|
||||
|
||||
|
Mites se toimii näissä vanhemmissa,ajattelin kokeilla kun joskus on tankki täynnä .82-cross fuel injetion....ruisku se on tääkin
|
|
|
||||
|
||||
|
joo muuten mullakin oli aika törkeän näköistä mössöä besansuodattimessa kun tuon -91:sen ostin ja sen vaihdoin piti vaihtaa seuraavana kesänä varuiksi uudelleen
1991 Triple Black Six Speed Corvette Coupe (ex) 2008 Triple Black LS3 SC Z51 3LT Corvette Coupe 2015 Triple Black Gmc Sierra Denali 4x4 2500HD 6.6 CC. 2012 Triple Black Chevrolet Silverado 2500HD 6.6 Duramax 4x4 Crew Cab Rocky Mountain. (ex) 1995 Chevrolet Silverado 2500 4x4 6.5L Detroit Diesel 1989 Black Mercedes Benz G-Wagon W460 250GDT. (Ex) 2006 Black Jeep Grand Cherokee Limited 5.7L HEMI (ex) 2006 Black Chevrolet Silverado 6.6 Duramax Crew Cab 4x4 (ex) |
|
|
||||
|
||||
|
Quote:
Olen pariin kertaan testaillut, ei tunnu suomen moottorimarkettien puhdistusaineet mitään haittaa tekevän mutta onhan niiden vaikutuskin aika mieto lian irroittamisessa.
|
||||
|
||||
|
Tätä saa tosta naapurista (svetogorskista) 5 ekee pullo ,on amerikkalainen tuote :http://www.westracbelize.com/fuel_in...bmedic_277.php
|
![]() |
| Currently Active Users Viewing This Thread: ( members and guests) | |
| Thread Tools | |
|
|
| Sponsored Links |
|
|