FinnShark
Home Forums Gallery Links Events Members Search Today's Posts Mark Forums Read Register
Go Back   FinnShark > Finnish Section > C3 (vuosimallit 1968-1982)
User Name
Password

C3 (vuosimallit 1968-1982) Corvette C3 - "Shark Body"

Reply

Thread Tools
Old 31.08.2005, 16:13
PMJ's Avatar
PMJ PMJ is offline
Aktivisti

PMJ on oikealla tiellä
uudet ovipahvit mistä?

Kuljettajan ovipahvista puuttuu kahva ja kyynärnojan kohdalta pala.Mistä kannattaa kysellä uusia tai hyviä käytettyjä. Auto on 77 ja sisusta musta
Reply With Quote
Old 31.08.2005, 16:26
C1_58's Avatar
C1_58 C1_58 is offline
Satunnainen kävijä

C1_58 on oikealla tiellä
Re: uudet ovipahvit mistä?

Quote:
Originally Posted by PMJ
Kuljettajan ovipahvista puuttuu kahva ja kyynärnojan kohdalta pala.Mistä kannattaa kysellä uusia tai hyviä käytettyjä. Auto on 77 ja sisusta musta

Ihanko jenkeistä vai Suomestako etit Jos jenkki tavaraa etit ni "Corvette Centralista" vois löytyy aika laadukasta tavaraa
Reply With Quote
Old 31.08.2005, 17:04
groovyjay's Avatar
groovyjay

Uusien suhteen on oikeastaan kaksi vaihtoehtoa, hyvä ja kallis tai paska ja kallis, kallis siinä mielessä, ettei niitä huonoja kehtaa näyttää kellekkään, yleensä istuvuus on onneton!

Eli Al Knoch = Laatukamaa

Corvette America = Roskaa

Käytettyjä löytyy myös paljon, esim Ebay tai sitten:

http://www.corvettejunk.com/68to82.htm#Interior

Pari löytyy yhteis hintaan 150 taalaa... Värinhän voi vaihtaa....
Reply With Quote
Old 31.08.2005, 19:53
PMJ's Avatar
PMJ PMJ is offline
Aktivisti

PMJ on oikealla tiellä
ovipahvit

Jenkeistä ajattelin etsiä.Veli asustelee siellä ja autokin on talven hänellä käytössä.Friscon alueelta jos löytynee jotain osakauppaa niin olisi lyhyt matka noutaa.
Reply With Quote
Old 31.08.2005, 23:09
progress's Avatar
progress progress is offline
Konkari

progress on oikealla tiellä
Quote:
Originally Posted by groovyjay

Onko kokemusta ko paikasta tilaamisesta? Tuolla löytyisi jonkun verran sellaista sälää mikä itseä kiinnostaisi. Pelottaa hieman tilata jenkeistä käytettyä sälää. Sääli, että Suomen corvette-kanta on sen verran pieni, ettei vastaavanlaisia yrityksiä ole - tai jos on niin en ole ainakaan tietoinen. Itseltä puuttuu sisuksista kaikenlaista pientä ja se ärsyttää. Uusien osien tilaaminen kun sattuu olemaan ehkä liiankin suolaista.
Eli edelleenkin jos jollain makaa pihassa varaosavette niin mua kiinnostaisi ostaa osa tai kaksi sieltä.

Nyt menee tosi offtopic, mutta..
Pahoillani. Nyt on itku tullut ohjaustehostimen kanssa. Eräs putki on joskus katkennut jostain syystä ja paikattu ja nyt kun autoa on käytetty (niinkuin autoa kuuluukin käyttää) se on alkanut vuotaa. Menee ensi vkloppu irroittaessa ja korjatessa vaurio. Ajattelin samalla vaihtaa ohjaustehostimen paineletkut, koska niissä on pieniä vaurioita (mitä enemmän olen vaihtanut letkuja, sitä enemmän luotan autoon).
Reply With Quote
Old 31.08.2005, 23:27
groovyjay's Avatar
groovyjay

Quote:
Originally Posted by anon
Quote:
Originally Posted by groovyjay

Onko kokemusta ko paikasta tilaamisesta? Tuolla löytyisi jonkun verran sellaista sälää mikä itseä kiinnostaisi. Pelottaa hieman tilata jenkeistä käytettyä sälää. Sääli, että Suomen corvette-kanta on sen verran pieni, ettei vastaavanlaisia yrityksiä ole - tai jos on niin en ole ainakaan tietoinen. Itseltä puuttuu sisuksista kaikenlaista pientä ja se ärsyttää. Uusien osien tilaaminen kun sattuu olemaan ehkä liiankin suolaista.
Eli edelleenkin jos jollain makaa pihassa varaosavette niin mua kiinnostaisi ostaa osa tai kaksi sieltä.

Nyt menee tosi offtopic, mutta..
Pahoillani. Nyt on itku tullut ohjaustehostimen kanssa. Eräs putki on joskus katkennut jostain syystä ja paikattu ja nyt kun autoa on käytetty (niinkuin autoa kuuluukin käyttää) se on alkanut vuotaa. Menee ensi vkloppu irroittaessa ja korjatessa vaurio. Ajattelin samalla vaihtaa ohjaustehostimen paineletkut, koska niissä on pieniä vaurioita (mitä enemmän olen vaihtanut letkuja, sitä enemmän luotan autoon).

Olen tilannut, hyvä putka.

Vanhat letkut kannattaa tosiaan vaihtaa samalla kun korjaa tehostajan...
Reply With Quote
Old 01.09.2005, 12:52
WBBC's Avatar
WBBC WBBC is offline
Konkari

WBBC on oikealla tiellä
Jos sun ovipahvit on muuten SIISTIT JA EHJÄT niin kahvoja saa erikseen ja kyynärnojaan saa korjauspalan, jonka joku muoviukko osaa laittaa siististi paikoilleen.

Aito on aina aito

Tuo tilaaminen amerikan corvettepuodeista onnistuu myös suomen vauhtikauppojen kautta jos ei huvita tilata itse. Ei se loppupelissä tule kovin paljon kalliimmaksi. Ainakin reklamointi on helpompaa jos tulee väärä palikka, tai se ei tule ollenkaan.
Reply With Quote
Old 01.09.2005, 17:47
PMJ's Avatar
PMJ PMJ is offline
Aktivisti

PMJ on oikealla tiellä
ovipahvit

Kyllä se korjauspala saattaa olla hyvä ratkaisu.Katselin Eckler's:n luettelosta pahvien hintaa noin $370 ja luettelo vuodelta 95. Tuskimpa paljon ovat hintoja laskeneetkaan.Varmasti ovat laadukkaat ja sopivat mutta silti hinta on kova ainakin mulle ovipahveista.
Reply With Quote
Old 01.09.2005, 19:11
energy's Avatar
energy energy is offline
Ploginconffaaja

energy on oikealla tiellä
Itse olen harrastanut tilausta Rik's Corvette Parts:lta. Kaikki mitä toimittaneet tullu oikeina ja ehjänä. Ovipahvit tilasin myös taisivat olla $160/kpl. Tietenkin ilman metallihelyjä jotka pitää sitten vanhoista vaihtaa tilalle. Lisää löytyy http://www.riksvet.com.
Old 02.09.2005, 10:05
Masa's Avatar
Masa Masa is offline
Corvetella since 1990

Masa on oikealla tiellä
Quote:
Tuo tilaaminen amerikan corvettepuodeista onnistuu myös suomen vauhtikauppojen kautta jos ei huvita tilata itse. Ei se loppupelissä tule kovin paljon kalliimmaksi. Ainakin reklamointi on helpompaa jos tulee väärä palikka, tai se ei tule ollenkaan.

Tää on totta. Jotkut osat saa jopa halvemmalla , koska vauhtiputkilla on jotain alennuksia joidenkin toimittajien kanssa...
Ja jos tulee väärä osa , niin ei ota niin pattiin ku ei ole etukäteen maksanut ite visalla...
Ite tilannut paljon osia Racers Placesta ,myös Ecklerin luettelosta , mut esim. Summitin kautta saa samoja osia halvemmalla

Currently Active Users Viewing This Thread: ( members and guests)
Thread Tools

Posting Rules