|
|
||||
|
||||
|
kylmänä sahauttaa
vetteni-87 oireili kuumana käynnistymistä, kylmänä lähti kuin palmun alta mutta kuumana sahautti ja savutti. Uusimme bensa suuttimet ja samalla tulpat ja imusarjan tiivisteen . nyt lähtee kuumana hyvin ja käy nätisti mutta kylmänä sahauttaa n 10-15 s ja sitten lähtee hiljakseen käyntiin.l
voisiko olla ryyppysuuttimen joku liitos tai suutin,onko sen vaikutus noin suuri? Minulle vette on uusi juttu enkä osaa oikein vielä lukea sen oikkuja. muutoin auto on saanut uuden maalin ,katit on häipyny ja sähkö toiminnot pelaa jo lähes kaikki kuten pitääkin. eli alku innostus on ollut kohdillaan. motonet takapöntöt oli virhe hankinta ,melu kabiinissa meni sietämättömäksi. mistä ja mitkä olis toimivat alkup putkistoon ilman katteja? |
|
|
||||
|
||||
|
Se kylmäkäynnistyssuutin ja anturi on ihan oma piirinsä. Jos se ei anna bensaa niin varmasti sahauttaa kylmänä.
Jos se suutin on rikki, on korjaamiseksi kaksi vaihtoehtoa, uusi suutin tai sitten uudemman 89 mallin softa boxiin ja koko kylmäsuuttimen tulppaus kokonaan. Tuo 89 ohjelma on tarkoitettu täysin samaan boxiin kuin vanhemmat (boxit ovat siis osanumeroiltaan identtiset vain memcal palikassa on eroa), mutta ohjelma ymmärtää tuon kylmäkäynnistyksen ja rikastaa seosta samaan tapaan kuin nykyautot...
|
||||
|
||||
|
Saman ikäisen auton omistajana laittaisin eka sen klemmarin sinne kuuluisaan AB paikkaan ratin alle ja laskisin vilkutuksista vikakoodit.
Paljon on asiasta läppää jos viittii ettiä. Mulla oli akku finaalissa, sit se hajotti laturinkin. Vajaa 300 meni Red Top Optimaan ja laturiin kun piti ite vaihtaa. Kyllä jyrähtää käyntiin kunnon vermeillä eikä millään pilipalibiltemoilla. V8 tarvii vähän enemmän poweria kun jotkut riissikupit. Hihnankin saa vaihdettua kun ottaa räikästä irti avaimen ja löysyttää apparin puolelta selkeä neliö kuitu auki. Mulla savutteli vehje liialla öljynläträyksellä just kun on sähkövikoja. Sumuttelin CRC tyyppisellä aineella kaikki mahdolliset ja mahdottomat paikat kun auto oli vielä pukeilla tallissa. Nyt on pihakoristeen virkaa tekemässä katoksessa kun sai pois tallista Bensan säilytys ainetta tietty aina talveks 76l. V-Powerin sekaan. Onko putsarit, langat ja muut jo hoidettu? Oma ei tykkää kosteudesta, muuten toimii kun tauti. (Antibioottikuuri menossa) Jos saat vilkutettua koodin niin varmasti osaa kaverit auttaa/ ite voi kattoa kirjasta. |
|
|
||||
|
||||
|
kyllä minunkin epäilykset on tuon kylmäkäynnistys suuttimen tienoilla. tuo klemmari ab juttu on mennyt ohi minulta, vaikka olen läräillyt näitä treateja.
Nuo öljy/ kautta akku jutut on minulla ammatinkin kautta jotensakin hanskassa. oudun jyräyttelemään pikkusen tuota vinkkeliä isompia myllyjä tulille toisinaan |
|
|
||||
|
||||
|
Oikea termi olisi varmaan vikokoodien luku. Tässä yksi linkki: http://corvettephotographs.com/c4vettes/codes.htm
|
||||
|
||||
|
Just toi. Kiitos. Sitten laskee sen kolme kertaa 12 kun vilkuttaa 12 x 3 ja se jälkeen mahdollisen vikakoodin esim. III ja IIIIII on 36 mulla.
Muista akku pois mielellään ennen ja sit se klemmari. Sitten virrat päälle ja alkaa laskemaan vilkutuksia Service Engine näytöstä. Kyllä se siitä. Best Regs: PR-One- |
|
|
||||
|
||||
|
Quote:
Ei akkua ensin pois. Se meinaan nollaa noi vikakoodit...
|
||||
|
||||
|
Quote:
Orggispöntöt (GM) tai Corsa. Itsellä kokemusta GM orggiksista L-98 ja sitten LT-1:n pöntöistä. Kummallakaan ei resonanssia. Magnaflow:n äänenkoventimet, jotka tulivat nykyisessä autossa alla, olivat suorien erillisputkien kanssa aivan järkyttävät. Edellisessä oli emmämuista mitkä vaimentajat, mutta resonanssia pukkasi hieman. Varsinkin erillisputkistolla.
Heaven wouldn't be so high I know
if the times gone by hadn't been so low
The best laid plans come apart at the seams
and shatter all my dreams
|
|
|
||||
|
||||
|
itelläni on borlan takapöntöt ja hedmanin pitkät sarjat edessä. On äänet suht maltilliset, mutta tarvittaessa kyll herättää huomiota
|
||||
|
||||
|
Quote:
| Thread Tools | |
|
|
| Sponsored Links | |||||
|