| Ostetaan osat ja tarvikkeet Vara- ja viriosien sekä muiden romppeiden ostoilmoitukset. (Vain rekisteröityneet käyttäjät voivat kirjoittaa tänne viestejä.) |
![]() |
|
|
Thread Tools |
|
|
||||
|
||||
|
O: 2 kpl 275/35/18 Michelin PS2 renkaita
Ei kellään olisi uusia, tai vähän käytettyjä ylimääräisenä. Soitto 040 5152750, tai PM.
|
||||
|
||||
|
Quote:
Mulla olis Kumhot, 6mm pintaa...
|
||||
|
||||
|
Meniskö ne noiden 345/30/19 Michelin PS2 takanakkien kanssa tän kesän?
Paljonko huutelet noista? Camskillillä Michelin PS2 toi koko on 4-6 vkoa jälkitilaus, ei viittis odotella. Orkkis vanteet tulee pulverista tulevalla viikolla. Mustana tietty.
|
||||
|
||||
|
Quote:
Kauhee tuuri, nyt saisit villeltä renkaatkin sävy sävyyn... ![]() |
|
|
||||
|
||||
|
Quote:
Joooo, näillä tuureilla täytyy mennä tekeen äkkiä lotto!
|
||||
|
||||
|
Quote:
No eihän se mikään hifistynein vaihtoehto ole, mutta ei ne oo kalliitkaan ja varmasti ne alla pyörii Misukoita odotellessa... semmonen pikku haaste tässä kans on, että mä olen uudella mantereella 30.6. asti.
|
||||
|
||||
|
Quote:
No niillähän minä ajan, mutta alkaa nekin oleen aika loppu. Katukäyttöön muutenkin haluan orkkiskoon vanteet alle. Sit kun saan orkkisvanteet ja katurenkaat alle, niin tilaan noihin ratavanteisiin uudet 888:t. Sit on 2 settiä, kadulle ja radalle. Siksi mää sen TPMS opetustyökalunkin sulta vien.
|
||||
|
||||
|
Quote:
Paljon kesti kilsoja?
|
||||
|
||||
|
Quote:
Ei tiiä vielä, kun on vieläkin alla. Orkkis vanteet haettu pulverista, yhdet vähän ajetut 345/30/19 takanakit hommattu. Etunakit tulossa nyt Camskilliltä. Wareliuksen Tomilta ehkä lisää rinkuloita. Kyllä tässä poltettavaa riittää.
|
||||
|
||||
|
Voisin lisätä tähän samaan ketjuun O: 2kpl 275/35/18 merkillä ei väliä siellä ne edessä pyörii, kunhan maahan ottaa kiinni.
050 501 9115 |
![]() |
| Currently Active Users Viewing This Thread: ( members and guests) | |
| Thread Tools | |
|
|
| Sponsored Links | |||||
|