|
|
||||
|
||||
|
Penkin sulakkeet,missä?
Käsijarru ongelma on korjattu toistaiseksi, kiitos! Penkeissä on ilmasäätö,kumpikaan ei toimi.En ole löytänyt sulaketta,kytkentäkaavio on ,mutta puutteellinen. Eli mistä tulee jännite penkkien alle ? Auto vm-92 ,en ole löytänyt kuin apukuskin puolella kojetaulun päässä olevat sulakkeet.
|
|
|
||||
|
||||
|
Tietääkseni ei muualla olekaan sulakkeita. Pitäisi olla sulake nro 7 ja 20.
|
|
|
||||
|
||||
|
Kiitos vastauksestasi.En löytänyt sulaketaulusta penkkeihin viittaavaa sulaketta.
Mikähän lyhenne sitä tarkoittaa?Voi olla että sportpenkit on laitettu jälkiasennuksena.Keskikonsolissa oleva eteen-taakse säätö pelaa,mutta kompurat on pimeinä.Mikä tarkoitus on penkin istuinosan etureunassa olevalla kytkimellä ? |
|
|
||||
|
||||
|
Quote:
|
|
|
||||
|
||||
|
Varsin todennäköisesti 20 vuodessa ilmapussien materiaali on kovettunut ja rapissut palasiksi. Ilmapumputkin ovat melko herkkiä menemään pimeiksi.
--AOK-- |
|
|
||||
|
||||
|
Molemmiista penkeistä puuttuu 12V syöttöjännite.Edellinen omistaja sanoi penkkien toimineen vielä jonkin aikaa sitten.Pitäisi siis löytää 12V alkupää,josta kaapelit tulevat penkkien alle.Hyvä kaavio alkuperäisestä kytkennästä olisi avuksi.
|
|
|
||||
|
||||
|
Sulakkeet on numeroitu ylhäältä alas päin, vasemmalta oikealle.
Ekassa rivissä, siis 1 - 5, tokassa, 6- 10, kolmannessa 11 - 15 ja neljännessä 16 - 20. Sulake nro 20 ( alimmaisen rivin oikean puoleisin sulake ) vaikuttaa ainakin minulla penkkeihin. Eli penkki liikkuu eteen ja taaksepäin, kun sulake ( 30 amp. ) on paikoillaan. Se on sellainen metallikuorinen sulake, kuten nrot 5, 10 ja 15. Minullakaan ne ilmalla toivat säädöt ei toimi. En vielä paljoa tiedä asioista, koska hankin Corvetteni vasta viime vuoden toukokuussa. Olin haaveillut Corvettesta kolmisen kymmentä vuotta. Ehkä kolmen kymmenen vuoden kuluttua tiedän Corvetteista jo paljon enemmän. |
|
|
||||
|
||||
|
Quote:
Olen lukenut aiheesta myös jenkki-corvettefoorumista. |
|
|
||||
|
||||
|
Kyllä on tietääkseni ns. sport - istuimet. Hyvä kuntoiset ovatkin; punaista nahkaa. Sivulla ne tyynyt, jotka liikkuu sivusuunnassa, toimivat. Muut säädöt ( ilmalla ) ei tunnu toivan.
|
|
|
||||
|
||||
|
Ne kolme nappia penkin sivussa ei toimi minulla.
|
![]() |
| Currently Active Users Viewing This Thread: ( members and guests) | |
| Thread Tools | |
|
|
| Sponsored Links | |||||
|