|
|
||||
|
||||
|
Myllyttäminen
Mun punaisen veten maalipinnassa on aika reippaasti naarmuja. Suurin osa ei ole onneksi kovinkaan syviä. Muuten maali ok. Onko porukalla kokemuksia maalipinnan myllyttämisestä? Ja onko ketään, jota suosittelisitte hommaan?
|
|
|
||||
|
||||
|
Kyllä homman pystyy itsekin hoitamaan. Motonetistä olisikohan reilulla 50€ hiontaan tarkoitettu laite ja tahnat + tyynyt päälle niin selviää noin 100€ Vähän harjoitteluahan ja aikaa se vaatii, mutta ei ollenkaan niin vaikeata kuin voisi kuvitella. Saa kerralla koko talouden kalusto uuden ilmeen. Esim nykyisen malliset muoviset ajovalojen lasit saa mukavasti taas kirkkaammaksi. Kakkosautosta voi hyvin aloittaa harjoittelun. Ohjeita löytyy kaikilta harrasteautosivustoilta.
Kyllähän se ammattilainen varmasti tekee paremman jäljen, mutta itsekin olin yllättynyt oman työn jäljestä. Ei tullut edes niitä hologrammeja. Vaarana on tietysti se että onnistuu jonkin kohdan pilaamaan, jonka korjaus vaatisikin maalaria.
|
||||
|
||||
|
Mitäs tämä hologrammi meinaa ja miten se syntyy? Nähtävästi ei mikään tavoiteltava tulos
|
|
|
||||
|
||||
|
Quote:
Kun katsoo auton kylkeä auringonvalossa sopivasta kulmasta, niin pinnassa näkyy 'hologrammi'. Syntyy kiireellä, liian karkealla tahnalla tai huonoilla välineillä. Tehdään esim. vanhan vahan poisto huonosti ja sitten kaikki vanha skeida pyörii siellä hiontatahnan mukana. Tuossa on yksi malliesimerkki mun ex-rytökasan kyljestä: ![]() Ja toisesta kulmasta kuvattuna ei näy mitään hologrammeja ![]()
Heaven wouldn't be so high I know
if the times gone by hadn't been so low
The best laid plans come apart at the seams
and shatter all my dreams
|
|
|
||||
|
||||
|
Quote:
mis päin vausti vaikuttaa? Voin mielelläni konsultoida ja tarvittaessa auttaa hommassa. |
|
|
||||
|
||||
|
Gruuvi....mun.....
|
||||
|
||||
|
Quote:
Millo vaan käy, soittele! |
|
|
||||
|
||||
|
Helsingissä asun. Hieman kyllä mietittyttää jos itse lähtee kokeilemaan. Kakkos autoakaan ei ole millä harjoittelisi
|
|
|
||||
|
||||
|
Täältä kanssa löytyy jotain näkemystä asiasta... Helsingin puolelta susirajaa.
| Thread Tools | |
|
|
| Sponsored Links |
|
|