|
|
||||
|
||||
|
Moro!
Olen tässä mietiskellyt,mitä uutta voisi C- nelkkuun laitella,nyt kun on maalattu,madallettu,sisustettu jne. niin meneekö pilalle,jos laittaisin lambot? Mikä on yleinen mielikuva niistä,onko auto pilalla,vai erikoisempi? Eihän ne ole kiveen hakattu,saahan saranat myehemmin takaisin,jos haluaa,tosin niitten ostaminen on melko kallis investointi... Onko kukaan Suomessa edes laittanut sellaisia vetteen? Jokainen mielipide kiinnostaa!
|
||||
|
||||
|
miksikäs ei. ei ainakaan suomessa niitä liikaa oo jos yhtään. erottuu joukosta.
|
|
|
||||
|
||||
|
Makuasiahan se on.
Aivan asian vierestä, tää kyllä säväytti: "LT 4 GS 6 Speed vm.1996". Elikkä autosi on LT4:lla, Grand Sport ja manuaalilla? Noviisit googlaa, itse olin kyllä käsityksessä että autosi on vallan harvinainen. Jos näin, niin originaalikunto on positiivista.
|
||||
|
||||
|
Itse henk koht en noista lambo-ovista tykkää,ehkä just johonkin c6:seen sopii,mutta jotenkin vähän turhan modernia c4:seen.Mut näähän on taas näitä makuasioita
![]()
|
||||
|
||||
|
Onhan noita Suomessa ollu esim Maarulla oli C6:ssa ensimmäisiä kertoja kun auton itse näki.. Ja vuosi oli.. 2006..
![]() OFF Topic mut ompa tuokin auto muuttunut vuosien varrella.. ![]()
|
||||
|
||||
|
Quote:
|
|
|
||||
|
||||
|
Mä en niitä lambo-ovia ymmärrä ollenkaan, en edes Lamborghinissa.
(olenko tyhmä?) Kyllä mä sen rahan käyttäisin ennemmin tekniikan paranteluun. Ja jos joskus vaihdat autoa, niin lambo-ovilla varustettu C4 Corvette karsii heti suuren osan ostajaehdokkaista. Mutta kaikki on sallittu autoharrastuksessa, ja itselle niitä autoja muutellaan, mutta kun mielipidettä kysyttiin niin... |
|
|
||||
|
||||
|
Ruotsissa jokusia C4:sia Lamboilla. Yleensä ovat autoja joihin ruuvattu joku helma- ja spoilerisarja, lamppuritilöitä yms. mitä on katalookeista löytynyt. Ja kaikki ovat olleet avoja.
Sopivaan kasariluukkiin ehkö sopii, mutta en omaani laittaisi. |
|
|
||||
|
||||
|
Komppaan 100%. Näyttäsi kuin kohta lepattaisi pois.
Mutta jokainen tulee onnelliseksi omalla tavallaan ja se suotakoon heille. Don Martinin mukaan esittäisin mielipiteeni näin: ![]() Quote:
|
||||
|
||||
|
Vaikea sanoa. Olisihan se ainakin erikoinen ja kuten itsekin totesit, ne tavalliset saranat saa aina takaisin. Oma auto - oma mielipide ratkaisee
Ja vaikka sulla onkin kohtuuharvinanen 96 GS, niin jos siltä tuntuu, niin modausta vaan. Valtaosa GS:istä pidetään täysin originaaleina, niin kyllä nyt yhden yksilön voi tuunata ihan huoletta. Toki mun mielipiteeseen vaikuttaa se, että mun makuun GS ei ole väreiltään mitenkään onnistunut kokonaisuus tehtaalta lähtiessään. Oma auto - oma mielipide ratkaisee
Heaven wouldn't be so high I know
if the times gone by hadn't been so low
The best laid plans come apart at the seams
and shatter all my dreams
|
![]() |
| Currently Active Users Viewing This Thread: ( members and guests) | |
| Thread Tools | |
|
|
| Sponsored Links |
|