FinnShark
Home Forums Gallery Links Events Members Search Today's Posts Mark Forums Read Register
Go Back   FinnShark > Finnish Section > Yleistä keskustelua
User Name
Password

Yleistä keskustelua Kaikki harrastukseen yleisesti liittyvät löpinät tänne.

Reply

Thread Tools
Old 26.07.2012, 18:15
Pappatunturi's Avatar
Pappatunturi Pappatunturi is offline
Laihian metalli since1950

Pappatunturi tulee olemaan kuuluisa ennen pitkääPappatunturi tulee olemaan kuuluisa ennen pitkää
Angry Vi##u s@@tana runkkari ajoi takakulmaan

Risteyksestä veivasi dodge caliberilta homonaama mun takapuskuriin. Takapuskurin pää painui lokasuojan sisään ja nyt pitäisi sitten ... Mitä?

Yhteystiedot, valokuvat ja todistaja on. Enhän mä tota mihinkään voi viedä korjattavaksi viedä vai voinko? Finnvetestäkö korjaus/kustannusarvio ja siitä sitten kustannusarvio?

Mua ottaa niin paljon päähän ettei mitään rajaa, oisin leiponut caliberrunkkua turpaan aivan täysillä jos ei ois ollut 5 vuotias matkassa..

Reply With Quote
Old 26.07.2012, 18:33
unknown's Avatar
unknown unknown is offline
Konkari

unknown tulee olemaan kuuluisa ennen pitkää
Paha-kurki!
Asiallisia paikkoja jotka suomessa korjaa ja entisöi autoja, ja osaa antaa korjausarvioita on Triangle ja MAT.
Kuuntele minkälaista summaa tarjoavat vakuutusyhtiöstä, ja päätä sitten otatko rahana, korjaat itse, vai vietkö laitettavaksi.

Last edited by unknown : 26.07.2012 at 19:05.
Reply With Quote
Old 26.07.2012, 18:33
woodland's Avatar
woodland woodland is offline
Vakiokävijä

woodland on oikealla tiellä
Ai,ai ja vielä kerran ai. Tota samaa oon itsekin pelännyt mitä vittua siinä tulisi tehtyä jos vastaavaa kävisi, ehkä joutuisi muutaman kerran hammasta puremaan ettei, en tiedä kyllä mitä tulisi tehtyä. Mutta kumminkin mihin ton auton voi viedä, maalaus pitää kumminkin tehdä yms muut hommat, aivan varmasti sylettää niin saatanasti. Semppiä sinne kuitenkin, ehkä se helpottaa muutaman yön jälkeen
Reply With Quote
Old 26.07.2012, 18:39
VetteMan's Avatar
VetteMan VetteMan is offline
EX-President

VetteMan tulee olemaan kuuluisa ennen pitkää
P*ska tilanne!
Toivotaan että menee vakuutustarkastajan kanssa asiat mallikkaasti.
Kertakorvauksenhan voi ottaa ja laittaa ite kuntoon.
Old 26.07.2012, 19:09
myvette's Avatar
myvette myvette is offline
Vakiokävijä

myvette on oikealla tiellä
Quote:
Originally Posted by Pappatunturi
Risteyksestä veivasi dodge caliberilta homonaama mun takapuskuriin. Takapuskurin pää painui lokasuojan sisään ja nyt pitäisi sitten ... Mitä?

Yhteystiedot, valokuvat ja todistaja on. Enhän mä tota mihinkään voi viedä korjattavaksi viedä vai voinko? Finnvetestäkö korjaus/kustannusarvio ja siitä sitten kustannusarvio?

Mua ottaa niin paljon päähän ettei mitään rajaa, oisin leiponut caliberrunkkua turpaan aivan täysillä jos ei ois ollut 5 vuotias matkassa..
Täytät vahinko ilmoituksen ja jos mahdollista allerkirjoituksen toiselta osapuoleleta. Sitten toimittat vahinko ilmoituksen vastapuolen vakuutusyhtiöön. Neuvottelet sitten vastapuolen vakuutusyhtiön vahinkotarkastajan kanssa tilanteesta.
Reply With Quote
Old 26.07.2012, 19:53
savihousu's Avatar
savihousu savihousu is offline
Turakainen

savihousu tulee olemaan kuuluisa ennen pitkää
Quote:
Originally Posted by myvette
Täytät vahinko ilmoituksen ja jos mahdollista allerkirjoituksen toiselta osapuoleleta. Sitten toimittat vahinko ilmoituksen vastapuolen vakuutusyhtiöön. Neuvottelet sitten vastapuolen vakuutusyhtiön vahinkotarkastajan kanssa tilanteesta.

Ja sitten käyt vetämässä Caliber-runkkua käkättimeen jälkeenpäin...
"Had I the heavens' embroidered cloths, Enwrought with golden and silver light, The blue and the dim and the dark cloths of night and light and the half-light, I would spread the cloths under your feet: But I, being poor, have only my dreams; I have spread my dreams under your feet; Tread softly because you tread on my dreams."
Reply With Quote
Old 26.07.2012, 20:24
janiv's Avatar
janiv janiv is offline
Konkari

janiv tulee olemaan kuuluisa ennen pitkää
Tahallaanko
Reply With Quote
Old 26.07.2012, 22:25
Corvette63's Avatar
Corvette63 Corvette63 is offline
Konkari

Corvette63 tulee olemaan kuuluisa ennen pitkääCorvette63 tulee olemaan kuuluisa ennen pitkää
Perhana, kyllä on kusinen tapaus, vihaks pistää vaikka olis ollut Caliberin suunnasta kuinka vahinko kädettömältä kuskilta. Viddumainen homma alkaa arpomaan vanhemman auton kanssa noita korjauksia.

Too early for jokes, mut eiks metroon (merkkihuoltoon), sieltä korjausarvio, jonka mukaan vakuutusyhtiö tekee päätöksen (eli ison, viisnumeroisen summan paikan hintatason tietäen) ja nappaset sen perusteella kuitenkin kertakorvaukset ja leivot itse näppäränä herrasmiehenä uuden lokasuojan paikoilleen.
Old 26.07.2012, 22:31
KTM's Avatar
KTM KTM is offline
Jo vain vihertää!

KTM tulee olemaan kuuluisa ennen pitkää
Kurja säkä. No ei muuta kuin tee itse osalista ja kaiva hinnat mitä tarvitaan. Sitten jonkun asiallisen pajan kanssa Capisilla arvio töistä ja maalauksesta. Varmaan kertakorvaus voi olla järkevin. Pahinta tässä on se, että patinoitunutta maalia et saa paikattuun kohtaan.
Old 26.07.2012, 22:41
Kurkis's Avatar
Kurkis Kurkis is offline
Konkari

Kurkis on oikealla tiellä
No voi kökön kökkö. Ensin täytyy ihmetellä kädetöntä kanssa-autoilijaa...ja sitten todeta että kannattaa vakuutustarkastajan kanssa ottaa se asenne että koko auto on maalattava, kun ei tuota vintagea pysty paikkaamaan.
Reply With Quote
Reply

Currently Active Users Viewing This Thread: ( members and guests)
Thread Tools

Posting Rules