|
|
||||
|
||||
|
Risteyksestä veivasi dodge caliberilta homonaama mun takapuskuriin. Takapuskurin pää painui lokasuojan sisään ja nyt pitäisi sitten ... Mitä?
Yhteystiedot, valokuvat ja todistaja on. Enhän mä tota mihinkään voi viedä korjattavaksi viedä vai voinko? Finnvetestäkö korjaus/kustannusarvio ja siitä sitten kustannusarvio? Mua ottaa niin paljon päähän ettei mitään rajaa, oisin leiponut caliberrunkkua turpaan aivan täysillä jos ei ois ollut 5 vuotias matkassa.. |
|
|
||||
|
||||
|
Paha-kurki!
Asiallisia paikkoja jotka suomessa korjaa ja entisöi autoja, ja osaa antaa korjausarvioita on Triangle ja MAT. Kuuntele minkälaista summaa tarjoavat vakuutusyhtiöstä, ja päätä sitten otatko rahana, korjaat itse, vai vietkö laitettavaksi.
Last edited by unknown : 26.07.2012 at 19:05. |
|
|
||||
|
||||
|
Ai,ai ja vielä kerran ai. Tota samaa oon itsekin pelännyt mitä vittua siinä tulisi tehtyä jos vastaavaa kävisi, ehkä joutuisi muutaman kerran hammasta puremaan ettei, en tiedä kyllä mitä tulisi tehtyä. Mutta kumminkin mihin ton auton voi viedä, maalaus pitää kumminkin tehdä yms muut hommat, aivan varmasti sylettää niin saatanasti. Semppiä sinne kuitenkin, ehkä se helpottaa muutaman yön jälkeen
|
|
|
||||
|
||||
|
P*ska tilanne!
Toivotaan että menee vakuutustarkastajan kanssa asiat mallikkaasti. Kertakorvauksenhan voi ottaa ja laittaa ite kuntoon.
|
||||
|
||||
|
Quote:
|
|
|
||||
|
||||
|
Quote:
Ja sitten käyt vetämässä Caliber-runkkua käkättimeen jälkeenpäin... ![]()
"Had I the heavens' embroidered cloths, Enwrought with golden and silver light, The blue and the dim and the dark cloths of night and light and the half-light, I would spread the cloths under your feet: But I, being poor, have only my dreams; I have spread my dreams under your feet; Tread softly because you tread on my dreams."
|
|
|
||||
|
||||
|
Tahallaanko
![]() |
|
|
||||
|
||||
|
Perhana, kyllä on kusinen tapaus, vihaks pistää vaikka olis ollut Caliberin suunnasta kuinka vahinko kädettömältä kuskilta. Viddumainen homma alkaa arpomaan vanhemman auton kanssa noita korjauksia.
Too early for jokes, mut eiks metroon (merkkihuoltoon), sieltä korjausarvio, jonka mukaan vakuutusyhtiö tekee päätöksen (eli ison, viisnumeroisen summan paikan hintatason tietäen) ja nappaset sen perusteella kuitenkin kertakorvaukset ja leivot itse näppäränä herrasmiehenä uuden lokasuojan paikoilleen.
|
||||
|
||||
|
Kurja säkä. No ei muuta kuin tee itse osalista ja kaiva hinnat mitä tarvitaan. Sitten jonkun asiallisen pajan kanssa Capisilla arvio töistä ja maalauksesta. Varmaan kertakorvaus voi olla järkevin. Pahinta tässä on se, että patinoitunutta maalia et saa paikattuun kohtaan.
|
||||
|
||||
|
No voi kökön kökkö. Ensin täytyy ihmetellä kädetöntä kanssa-autoilijaa...ja sitten todeta että kannattaa vakuutustarkastajan kanssa ottaa se asenne että koko auto on maalattava, kun ei tuota vintagea pysty paikkaamaan.
|
![]() |
| Currently Active Users Viewing This Thread: ( members and guests) | |
| Thread Tools | |
|
|
| Sponsored Links | |||||
|