|
|
||||
|
||||
|
Ilmapumppu ja moottorin vikavalo
Voiko moottorinvika valo syttyä jos ilmapumpussa on ongelmia tai se on rikki.
Itselläni oli C5 2000 ja siinä oli letku irti ilmapumpusta niin ei antanut tuommoista vikaa. Kyssäri liittyy erään auton vikaan jota ehkä olen ostamassa. |
|
|
||||
|
||||
|
Turha kapistus koko ilma pumppu. Helppo ottaa esim hp tunerssilla pois käytöstä. Omasta
otettu koko pumppu pois kaikkine oheis hiluineen.
|
||||
|
||||
|
Mie en noista vitosista tiiä mittään, mut kannattaa lukaista vikakoodit. P0410 saattaa liiittyy ilmapumppuun.
|
|
|
||||
|
||||
|
Ja kertaukseksi kaikille, vika koodit ja ohje niitten esiin saamiseksi löytyy tän linkin takaa
http://www.97vette.com/howto/codes/index.html
Kilpa-ajot pitää nähdä, kuulla ja haistaa |
|
|
||||
|
||||
|
Quote:
Eipä ollut ohjeita mukana kun kävin autoa tsekkaamassa. Myyjän mukaan autossa palanut aina tuo vikavalo ja huollossa sitä eivät saaneet pois, nyt kun auto meni korjaamoon pyynnöstäni, niin viaksi paljastui että ilmapumppu oli aiheuttanut tuon vikavalon. Nyt mietityttää se että kun en ollut itse mukana korjauksessa, niin onko mahdollista että ilmapumppu aiheuttaa moottorin vikavalon. No mulla on toinen auto myös hakusessa joten täytyy vielä hieman miettiä. Allun autoa tuli tänään katsastettua joten se on mun suosikkini ja sitten vasta tuo toinen. Jokuhan pitää saada alle kun entinen meni lunariin. |
|
|
||||
|
||||
|
Kyllä ilmapumppujärjestelmän vikakoodi sytyttää vikavalon.
|
|
|
||||
|
||||
|
HP:llä saa ilmapumpun aiheuttamat vikavalot pois.
| Currently Active Users Viewing This Thread: ( members and guests) | |
| Thread Tools | |
|
|
| Sponsored Links |
|
|