|
|
||||
|
||||
|
Pidetäänkö huomenna Suomi Corvette näyttely?
Olen nyt scannaillut noita mun vanhoja kuvia kauheella tahdilla ja välillä pitää oikein pysähtyä hämmästelemään miten hienoja Vettejä meillä täällä Suomessakin on! Tosi upeita pelejä kerta kaikkiaan!
Ajattelin jos jollain muillakin on kuvia laittaa tänne, omastaan tai muista suomalaisista Corvetteista, niin pidetään pienimuotoinen "kauden avaus" näyttely virtuaalisesti huomisesta lähtien. Kestää seuraavaan viikonloppuun. Voittajat äänestetään muiden jäsenien toimesta ja palkinnoksi on luvassa sikana mainetta ja kunniaa!!! Jani |
|
|
||||
|
||||
|
Re: Pidetäänkö huomenna Suomi Corvette näyttely?
Quote:
Hyvä idea! Ja eikun kuvia valitsemaan illalla... |
|
|
||||
|
||||
|
Täältähän löytyy fiksua ja motivoitunutta sakkia... olette myö innovatiivisia... hieno homma
|
||||
|
||||
|
Tosi hyvä idea GJ :clap:
|
|
|
||||
|
||||
|
asia homma
|
|
|
||||
|
||||
|
Kuulostaa hyvältä
|
||||
|
||||
|
siis digikameran ja mäyräkoiran kanssa illalla ahtaaseen talliin ottamaan taidekuvia.
Mitä jos olisi myös "hienoin corvette" -luokan lisäksi "erikoisimmat corvette kuvat" -kilpailuluokka hyvää viikonloppua Tomppa |
|
|
||||
|
||||
|
Tätä ei voi kuin odottaa innolla...voi olla et on kuitenkin mentävä auton kimppuun, elli kuneen ulottumattomille
|
||||
|
||||
|
Olen tänään valitettavasti koko päivän/illan on the road, joten postaan omat ekat näyttely kuvat vasta huomenna! Jos jollain on jo valmiina kuvia, niin antakaa palaa vaan, viikon tämä näyttely joka tapauksessa kestää!
Palataan huomenna! Jani |
![]() |
| Currently Active Users Viewing This Thread: ( members and guests) | |
| Thread Tools | |
|
|
| Sponsored Links |
|
|