|
|
||||
|
||||
|
-81 vetten äänimerkki rele ?
missä sijaitsee vai onko sellaista olemass
akaan ? ratin keskiöön tulee virta mutta ei tapahdu mitään ?? kaikki apu tervetullutta .... kiitos |
|
|
||||
|
||||
|
Tosta voit tarkastaa,että onko kaikki osat tallella,releen kuvakin löytyy:
http://www.corvetteamerica.com/cf/di...word%3A%20horn |
|
|
||||
|
||||
|
rele siis on olemassa ...
kiitos tuosta .... mutta missähän voisi sijaita ??
|
|
|
||||
|
||||
|
Kooklen kuvahaku:Horn Relay corvette 1981.... ja sieltä löytyy
|
|
|
||||
|
||||
|
Ainakin mun -81:ssa se roikuskeli johtojen varassa vasemmanpuoleisen jalkatilan ilmasuulakkeen yläpuolella, vihreä 3-nastainen (!) rele, rakenteeltaan aivan kamala viritys. Tarvii pikkusen säveltää niin sen voi korvata ihan valkoihosen tekeleellä, alkuperästä voinee käyttää liittimenä ja kolvata siihen releen kii.
|
||||
|
||||
|
Vika voi olla sit myös itse torvissa. Ne kaksi torveahan sijaitsevat auton keulassa aikalailla keulamerkin alla. Ne on kiinnitetty semmoiseen kolmion muotoiseen teräksiseen törmäyspuskuriin. Sinne nähdäksesi saatat joutua irroittamaan sen keulan kumihuulen joka ohjaa ilmaa syylärille.
Itse olen omastani koko keulan purkanut ja silloin samalla käytin äänimkit irti ja maalasin ne uudelleen. Toinen niistä toimi ihan ok, mutta toinen oli mykkä. No sen sain korjattua siten että kiersin pikkuien sitä "äänensäätö" ruuvia auki ja sitten kiersin takaisin samaan asentoon. Sen jälkeen äänimerkki toimi taas.
|
||||
|
||||
|
kiitos teille :)
tilanne helpottui huomattavasti tiedoista ... kyselen taas lisää joita tulee varmasti vastaan vielä talven aikana ja paljon !
|
![]() |
| Currently Active Users Viewing This Thread: ( members and guests) | |
| Thread Tools | |
|
|
| Sponsored Links |
|
|