|
|
||||
|
||||
|
L48 ID numero
Hei kaikille. Tämä kysymys liityy sellaiseen etäkauppaan. Olen yrittänyt saada diileriltä 1978 moottorin ID numeroita, mutta hän ei niitä tunnu löytävän. Eikös sen pitäisi olla oikealla puolella moottorin etuosassa heti sylinterikannen kohdalla?
Onko siinä jotakin laitteita niin lähellä, ettei sitä näe? Onko numerot näkyvissä ylöspäin vai eteenpäin? Itse en tunne C3:sta mutta tuossa C4:ssa tuo numero on ainakin maailman helpoin luettava. |
|
|
||||
|
||||
|
Pitäis löytyä noilla ohjeilla:
Engine Code Stamping Numbers All engines are stamped with an engine ID code, consisting of assembly plant code, production date and suffix code. V8 codes are stamped on a pad just forward of the right side (passenger) cylinder head. Some engine machining operations (decking) will obliterate the engine ID. Eli pelkääjän puolen kannen edessä pitäis olla taso josta notulit löytyy. ![]() http://www.motorera.com/corvette/1970/vet78.htm
|
||||
|
||||
|
hyvä kuva
Kiitos, tosi selittävä kuva. Tuon saman tekstin lähetin kaverille aikaisemmin, mutta ei hän silti löytänyt numeroa.
|
|
|
||||
|
||||
|
Jos se taso on siinä edelleen mutta ilman merkintöjä lohko on voitu plaanata tms. jolloin merkinnät ovat häipyneet. En tiedä onko crate-moottoreissa tai -lohkoissa merkintöjä tuossa.
|
||||
|
||||
|
Kuva auttoi
Kaveri löysi vihdoin numerot, kun kuvan avulla osasi oikeasta paikasta tutkia. Lopputuloskin oli haluttu eli moottori on auton alkuperäinen. Oli ikään kuin kynnyskysymys kauppaa ajatellen. Kiitos vielä kerran avusta.
|
|
|
||||
|
||||
|
Quote:
|
|
|
||||
|
||||
|
id numero
löytyyhän täältä ohjeetkin koneiston jäljitykseen,mutta voisiko joku nokkelampi selventää mulle nämät;lohkon etureunassa V1016zAB 194o8397 ja toiset vastakkaisella puolella konetta 3970010 kiitosta!
|
|
|
||||
|
||||
|
V= Flint
1016= lokakuu 16 ZAD= 1979 350 a/t L48 Fed 195hv Vette 3970010 69-79 302/350 car & Truck 2 & 4-Bolt Most common Last edited by PMJ : 28.01.2013 at 20:54. |
![]() |
| Currently Active Users Viewing This Thread: ( members and guests) | |
| Thread Tools | |
|
|
| Sponsored Links |
|
|