|
|
||||
|
||||
|
Mitä toivot Joululahjaksi?
Mulle kaikista paras isoveljen kanssa kun sovittiin et kummankaan ei tarvii pähkäillä mitään! Vapauttipa aikamoisesti, vuosia ollut hiljainen sopimus.
Serkunkin kans alkoi olla tylsää kun molemmat antoi samanmuotoisen paketin joka joulu joten sama kun olis antanut 20¤ tai sen Suomi/Leijonapullon kun ei muuta keksi. Kaikilla on jo kaikkee? Vaimoke kun ei tätä lue niin ostin uuteen autoon sisätilan lämmittimen joten pysyy lämpimänä ja jatkojohdon niin ei tarvii kolhia mun autoo narun lyhyyden vuoksi.. Ainut vaan et pitää kai antaa synttäriks jo ennen ja tuomion pimeimpänä päivänä (mailmanloppu taas) on hääpv. ja sit joulu ja sit... Voi Helva. Eikö Teillä mee hermo joskus? Silityslaudanko mä ostan sit Joululahjaks kun on puhki. Krääsää ja koristeita kun ei halua, sit jos on lapsia niin vois tunkea ne isot hienot nallet takasin mistä on tullutkin kun varasto ei enää kohta vedä työkalu/Corvette kamoja kohta... Mielenkiinnolla odottelen himohamstraajien kohtaloa?!? |
|
|
||||
|
||||
|
En mitään.
Joulu on lasten juhla.
|
||||
|
||||
|
Itse en tarvi mitään mutta eukolle on kai pakko jotain laittaa ehkäpä se on lahjakortti kenkäkauppaan pitäisi toimia
|
|
|
||||
|
||||
|
Quote:
Tai kylpylään tai hierojalle . . .
|
||||
|
||||
|
Quote:
Heh, omien kokemuten mukaan en suosittele. Ostin joskus silitysraudan ja opin kerrasta... |
|
|
||||
|
||||
|
Robotti-imuri oli vähän huono kun niin paljon roinaa aina lattioille nykyään pentu levittää. (Huom. kaikella rakkaudella) Ostin ja puhuukin jotain kiinaa 350e. Oops. eikun 44e. lahja tai jotain kun kaveri sieltä lahjoitti. Sitten kattiloita ja pannuja..
Ostin kyllä jo toisen höyryvermeen kun entinen Espanjasta tuotu sippas ja täällä ei vielä ollut sellaisia. Nyt puhuin laudasta. Tyyppi kun on "himosilittäjä" vähän niinkun ite himovahaaja kesällä jos sattuu Corvette olemaan katoksessa.. Toiset tykkää eri harrastuksista mut pihalla kiiltää autot ja päälläkin on ihan siistejä vaatteita. Ite saanu Autoglymiä x 3 eli melkein myytäväks asti 35e. näkyy olevan silityslauta ShityMarketissa jollain alennuksella kun meillä on appiukon hitsaama ja mun nippusiteillä korjaama ja parilla kankaalla päällystetty romu ja vielä sekin silitetty puhki niin olis kai sit ihan käytännöllinen lahja? Sini -merkkinen vielä kun tytön nimikin sama, Sinillä siivous sujuu! |
|
|
||||
|
||||
|
Sit voikin kertoa hauskan(?) stoorin. Emäntä siis silittelee melkein aina jopa päivittäin kun saa vain tilaisuuden.
PR teki sen ekan ja vikan kerran kun olin poikamiehenä vuonna joskus 1900 luvulla. Pesin pyykkiä ekoja kertoja elämässä ja se oli noin kerran / kk, sama kun tiskarikin. Nykyisin menee melkein päivittäin ja lasku sen mukainen. No, kerran oli märkää pyykkiä ja vähän kiire eikä puhtaita sukkia niin kuvittelin et eikös ne silittämällä äkkiä kuiva jos lähtee kavereiden kaa niitä mahdollisia emoja iskeskelemään. Ne saamarin pölyEsterit tarttu Mutsin raudan pohjaan sitten niin tiukkaan kiinni et varmaan on vieläkin mustana koko rauta. Arvelin et mulle ei sovi toi homma. Oikenee paidatkin kun vähän pitää päällä (jota isosisko ihmetteli). llNiin joo tää ketju oli sitä varten ettei tulis turhia ostettua. Mulla ei muuta kun ostin ukolle mapin,paperia(hyvät kynät ym kun on "suunnittelija" ainakin meille poitsuille) ja muita toimistotarvikkeita kun täytti 70 ja sanoi et halvin ja paras lahja ever. Last edited by PR1 : 13.12.2012 at 09:52. |
|
|
||||
|
||||
|
Rahaa ja valtaa. Tai ihmistä viisaamman tietokoneen.
|
|
|
||||
|
||||
|
Maailmanrauhaa
Pelottaa vähän jos otan European Forest Instituten tyttösen meille vuokralle ja sit kun hän on Global Warming yms asialla Suomessa niin siinäpä kaasuttelen keväällä neljällä pakoputkella Kaikki saastelaitteet pois. Edelleenkin toivoisin lahjaksi lahjakasta kaveria C4 laittoon. Ohjaustehostin oili tarkistus ja ikkunoiden säätö ettei vuotais ja jos samalla sais oilattua keskuslukituksen jossa kake asennettuna niin ei haittais. (Ehkä tiivarit alareunaan samalla jos jostain sais). Sit vielä tuli peruutusnäyttö ostettua tila Chrysleriin niin sen asennus apua entisen paikalle. Voihan J-Pukki , OMG and Jeesus Christ for my hopes. |
|
|
||||
|
||||
|
Voin samaistua Kevin Mackiin.
![]() |
![]() |
| Currently Active Users Viewing This Thread: ( members and guests) | |
| Thread Tools | |
|