|
|
||||
|
||||
|
Ovea kiinnipitävän tapin irroitus
Siis se johon ovi lukittuu, jossa on torx-avaimelle kolo.
Ei meinaa millään aueta!!! Onko ideoita, ei viittis putkitongeilla alkaa vääntämään. Taas tulee mieleen onko joku paviaani laittanut amerikassa kierreliimaa siihen? |
|
|
||||
|
||||
|
Quote:
Itse avannut muutamat juuri niillä putkitongeilla, ei ollut mitään liimaa, mutta tosi jumissa silti! |
|
|
||||
|
||||
|
On ihan saata**n tiukassa...omat lähti lyöntimeisselillä auki ja sitteki sai napauttaa oikein tosissaan. Voihan siellä olla lukitusliimaakin...
|
||||
|
||||
|
Ok. Kiitos, otanpa suosiolla putkitongeilla.
Saahan sen hiottua siistiksi jos vaikka vähän kärsiikin avatessa. |
|
|
||||
|
||||
|
Pääseekö sinne takapuolelle mistään? Koita uittaa päivä tai kaks jossain crc tms aineessa.
|
|
|
||||
|
||||
|
Täytyy tutkia. Mä luulen kyllä että siinä on kiinteä vastamutteri?
Hyvillä tongeilla varmaan lähtee, laitan alumiinisuikaleen suojaksi ja väännän sen auki. Ei viittis laittaa crc:tä kun se on jo hiottu lähes kuidulle, On aika työlästä poistaa rasva kuidusta ennen maalausta. |
|
|
||||
|
||||
|
Quote:
TOTTA! |
|
|
||||
|
||||
|
Quote:
Silloin en keksinyt pääseekö sinne mitenkään käsiksi, siinä kyllä sisälokasuojassa lienee sellainen pieni luukun tapainen maalien ja pakkelien alla...
|
||||
|
||||
|
Ai niin tosiaan, se pieni luukku taitaa olla tuota varten??
Vai onko se sitä varashälyttimen ovikytkintä varten, Nyt en muista tarkalleen missä kohtaa se luukku oli lokasuojan sisäpuolella? Ei taida luukku auttaa jumiutuneen pultin avaamisessa mutta voi olla tarpeellinen kun asentaa tapin takaisin. Täytyypä avata ja katsoa illalla. |
|
|
||||
|
||||
|
Toi vastapuolen mutteri on samanlaisessa "kotelossa" kuin esm. koripultit, eli ei haittaa vaikka otat koko iskurin irti, sen saa vielä takaisin. Putkitongeilla vaan irti ja nauha hiomakoneella hampaan jäljet veks, ennen takaisin laittoa...
|
![]() |
| Currently Active Users Viewing This Thread: ( members and guests) | |
| Thread Tools | |
|
|
| Sponsored Links | |||||
|