|
|
||||
|
||||
|
Jeesiä taas... Nimeä vuosi...???
Eli minä vuonna on seuraavat kuvat otettu? Nää on mun omia kuvia, mutten oo ihan varma mikä oli vuosi kun olen ne ottanut...
![]() Teikarin auto ACS:n hi-fi puolella, mikä vuosi? ![]() Luultavasti sama vuosi oli kun tämä 74 coupe koristi clubin osastoa??? ![]() 69 sb sivuputkilla vieressä 68 avo, ACS, mikä vuosi? Alastaron rata päivä, mikä vuosi? Kuvassa väärät päiväykset... ![]() ![]() ![]() Pari lisävihjettä samoista ajoista... Kertokaa jos muistatte, saadaan kuvat oikeille paikoilleen galleriaan... Vette64:n kuvat myös jo jonossa... |
|
|
||||
|
||||
|
Nuo 3 viimeistä kuvaa ei taida olla Alastarolta vaan Ahvenistolta
|
|
|
||||
|
||||
|
Quote:
Ahvenistoltahan ne on tietty! |
|
|
||||
|
||||
|
Toi Teikarin ex-65 (r.i.p)
Oiskohan toi Ahvenisto v.2000 ? (hiton dementia
|
||||
|
||||
|
valkoinen MOB oli ensimmäisen käden tiedon mukaan näytillä vuonna -97
|
|
|
||||
|
||||
|
Quote:
NOB varmaankin Laitetaan 97 vuodeksi sitten... Kiitoksia! |
|
|
||||
|
||||
|
aika liki meni, kun en katsonut kuin vasemmalla silmällä
|
|
|
||||
|
||||
|
Quote:
Näyttäis olevan Haikalan Sami kärry.
|
||||
|
||||
|
74-valkoinen oli vuonna -98 !! toisena oli rezin -89 siinä vierellä!
|
||||
|
||||
|
Stingryn kanssa samaa mieltä, valkoiset kärryt ala Hai & Rezi oli esillä '98. Samana vuonna esillä myös alemman kuvan sivuputki '69, keltainen avo '68 ja hopea '72 avo.
Affeniston kuvien veikkaisin olevan vuodelta 2000... En ole satavarma kuitenkaan... |
![]() |
| Currently Active Users Viewing This Thread: ( members and guests) | |
| Thread Tools | |
|
|
| Sponsored Links |
|
|