|
|
||||
|
||||
|
Dampperin vaihto Oulun alueella?
Onko kellään kokemuksia mikä korjaamo olis tehnyt ko vaihtoja aikaisemmin?
|
|
|
||||
|
||||
|
Quote:
Lukaise tuolta ketjusta juttua dampperin vaihdosta ja tee homma itse http://finnshark.com/forum/showthrea...=15797&page=33 En minäkään sitä ollut koskaan tehnyt, mutta nuukana miehenä itse näitä on tehtävä, niin jää rahaa bensaan
Juke Corvette C3 Coupe -71 427 "Widebody Race-Edition" Corvette C5 Coupe -97 " Widebody" Audi A5 Coupe Sport 3,0 Tdi Quattro -17 Volvo V70 AWD Momentum -15 Audi Quattro -85 UrQuattro Opel Manta 2,4 Cih "400 Replica" Opel Manta 2,1 gr.F , Rally Car Opel Manta 2,7 gr.SS , long project Opel Manta 400 -81 street , parts FOR SALE ! Volvo PV 544 -62 , waiting project |
|
|
||||
|
||||
|
pistin yyveetä
|
|
|
||||
|
||||
|
Quote:
Ei ainakaan Jäälissä oleva dynocenter . Minulla olisi hyvä ulosvetäjä c5:een saat sen kun vain haet . Dampperin vaihto on pikkujuttu . |
|
|
||||
|
||||
|
Minkälainen tuo ulosvetäjä on?
Kilpa-ajot pitää nähdä, kuulla ja haistaa |
|
|
||||
|
||||
|
Quote:
3käpäläinen tehty c5:seen (omatuotanto) lähtee kevyesti dampperi irti samatyökalu käy myös takaisin asennukseen . kuvaa ei valitettavasti ole |
|
|
||||
|
||||
|
Kiitoksia kaikille vastanneille jo tässä vaiheessa. Sain tilattua kaikki osat finnvetteltä. Us partsilta oli dampperin pultit loppu (tilausaika noin kuukausi). Tilasin dampperin, pultin ja jakopään tiivistesarjan joka sisältää kampiakselin stefan. Finvetten kaveri ei ollut kuullut koskaan että vakio moottorista olisi nokka-akselin pultit löystyneet. Pitää vielä miettiä että laitatanko nekin samalla.
Katselin jo tuota Juken mainiota topikkia ja remontin itse tekeminen kaatui jo tuohon jäätävään työkalulistaan. Muutenkin oma talli on aivan liian ahdas tuohon hommaan asentajan kyvyistä puhumattakaan Päivitän topikkia kunhan projekti etenee. |
|
|
||||
|
||||
|
Quote:
Jakopäänkoppaa ei tarvitse irroittaa kun stefan vaihdat jos kopan irroitat suosittelen sen tarkkaa keskittämistä |
|
|
||||
|
||||
|
Quote:
Last edited by lepe : 11.04.2013 at 17:50. |
|
|
||||
|
||||
|
Remontti saatiin onnistuneesti päätökseen. Korjauksen teki Hannu Kalevan autohuollosta. Samalla huomattiin että hammastanko vuotaa. Onko kellään heittää hyvää tavarantoimittajaa?
|
![]() |
| Currently Active Users Viewing This Thread: ( members and guests) | |
| Thread Tools | |
|
|
| Sponsored Links | |||||
|