|
|
||||
|
||||
|
saksinosturilla nostaminen
Kaverilla ois tommonen nosturi, kuten on monissa korjaamoissakin. Mistä kohdin pohjaa voi auton nostaa? Eli tuossahan laitetaan semmoset pehmeähköt "kapulat" auton ja nosturin väliin joka nurkkaan, joiden varassa auto siis on.
|
|
|
||||
|
||||
|
Oliskohan ollut peräti merkittynä pienillä kolmioilla helmoissa mistä kohtaa voi nostaa. Ite ainakin laitoin tallat näihin kohtiin eikä hajonnut:
![]()
|
||||
|
||||
|
Ai tallat kärsii olla noin reunassa kynnyskotelon alla eikä kynnyskotelo ottanu kipiää? Kuitenkin helmathan on kuitua.
|
|
|
||||
|
||||
|
En kuollaksenikaan muista tuota helmarakennetta tarkemmin enkä tähän hätään pääse tarkastamaankaan, mutta varmastikin siellä on ollut jotain kuitua tukevampaa mihin olen tallat pistänyt.
|
||||
|
||||
|
Sieltä löytyy muovilistasta kaks kolmiota edestä ja kaks takaa. Niitten välistä voi nostaa. Ei nosteta helmakuidusta vaan pohjametallilistasta. Tajuat asian hetikun katsot sitä reunaliparetta josta nosto tapahtuu.
Edit: Käyttöohjekirjasta kuvakaappaus. ![]() Last edited by janiv : 18.04.2013 at 11:27. |
|
|
||||
|
||||
|
Kokeile Googlesta haulla esim. Corvette lifting points, niin saat kuvia, joissa on merkitty paikat, mistä Vetteä voi nostaa. Ei kannata nostaa helman alta, siitä ei hyvää seuraa.
esim.: https://www.google.fi/search?q=Corve...w=1024&bih=571
| Currently Active Users Viewing This Thread: ( members and guests) | |
| Thread Tools | |
|
|
| Sponsored Links |
|
|