|
|
||||
|
||||
|
Corvette Central
Onko kukaan tilannut täällä lähiaikoina mitään?
http://www.corvettecentral.com/ Olen itse tekemässä tilausta ja ajattelin että olisko jollain voimassa olevaa alennuskoodia? |
|
|
||||
|
||||
|
Quote:
Täällä olis alekoodi -10% jos jollakulla tarvetta, myös sisämaan rahtikoodi olis 48h jälellä |
|
|
||||
|
||||
|
Quote:
Laittoivat DHL:llä suomeen ja sitten hesasta Jyskälään Itellalla. Jenkeistä Helsinkiin 3 päivää ja Helsingistä Jyväskylään 20 päivää. Tracking numeron mukaan oli paketti ollut Hesassa 15 päivää (olin hoitanut tullausjutut heti kun paketti oli maassa) kun rupesin kyselemään että mikä vidu nyt maksaa niin DHL:n rouva vastasi tylysti että, luuletko että tällä porukalla kerkee joka asian hoitamaan. Kyllä Ecklers ja Fedex yhdistelmä toimii selkeästi paremmin ja jota suosittelen. Niin ja onhan siellä Ecklersilläkin koko ajan alennuspäiviä. (seuraa Ecklersin nettisivuja). "Markan säästö on kympin tuho"
|
||||
|
||||
|
Quote:
Olisit kysynny että mihin osoitteeseen lähetetään lisää työntekijöitä. Niitä motovoituneita kyllä täällä sivistyksen ulkopuolella riittää.
Kilpa-ajot pitää nähdä, kuulla ja haistaa |
|
|
||||
|
||||
|
Mun tilauksessa oli aika paljon pientä sälää, noin 90% oli 3pv päästä määränpäässä floridassa, loput näytti ollen hetki sitten(tilaus 27.1). Mahdolliset toimitusvirheet selviääkin sitten vasta suomessa. Nämä tulee kontissa niin ainakaan itella ei pysty tässä tapauksessa ryssimään mitään
|
|
|
||||
|
||||
|
Tuli viime viikolla tilattua laatikollinen roinaa ko. putiikista ja ainakin kommunikaatio puhelimella sekä s-postilla toimi hienosti. Erittäin ystävällistä, nopeaa ja hyvää palvelua kuten jenkeillä on tapana. Nyt odotellaan milloin paketti tulee, lupasivat parissa viikossa...
Rokki autolla homma toimii myös hienosti viikossa tuli tavarat kotiovelle
|
||||
|
||||
|
Quote:
Tilauksesta jäi puuttumaan verhoilun osa ja se tuli kyllä normaalisti. Seuraavan kerran tilaan jollain muulla tavalla, tuo rahti on törkeän kallista. |
|
|
||||
|
||||
|
No niin, romut himassa. Jenkki piti lupauksensa jopa ylitti ne. Tilaus lähti 31.1 ja tänään 7.2 sain osat. Viikossa tuli ja kaikki ok. Bonuksena tuli Corvette Central 2014 seinäkalenteri
| Thread Tools | |
|
|
| Sponsored Links | |||||
|