|
|
||||
|
||||
|
lasi ei nouse ylös asti...
eli kuskinlasi ei nouse ylös asti napista käsin saa kyllä nostettua mutta tippuu saman tien takasi ales mikähän tosta vois olla rikki??
|
|
|
||||
|
||||
|
Quote:
Minkä vuoden mallia sun autosi on? Voi olla jos -85 niin silloin on varmaan mennyt ikkunannostimesta se ''nauha'' rikki ja jos uudempaa mallia niin tod. näk. on rattaasta hampaat kuluneet. |
|
|
||||
|
||||
|
Juu tosiaan jäi vm pois eli -86 kuullostaa juuri sille että joku ratas löis viimesillä senteillä nostaessa tyhjää prkl.. Pitiki syksyllä mennä jäistä lasia yrittämään auki =[
|
|
|
||||
|
||||
|
Mulla taitaa olla tossa -87 vielä nuo paikoillaan jos tarviit varaosia
|
|
|
||||
|
||||
|
juu toden näkösesti jonkun osan sinne tarvin
|
|
|
||||
|
||||
|
Niitä hammastettuja liuskoja saa ihan varaosanakin niin ei tartte koko mekanismia vaihtaa. Tommosia: Linkki Corvette centraliin
|
||||
|
||||
|
Multa löytyy yksi uusikin, jos ei amerikasta asti halua tilata.
Ecklersiltä tilattu jokunen vuosi sitten. C4 84-86E Ikkunahissin hammaskisko, uusi H. 15e Pakkasella kisko katkennut ja sillä ei nosta ylös asti. Mulla kävi aikanaan samalla tavalla.
|
||||
|
||||
|
Juurikin noin kävi viime syksynä kun piti auto saada ennen lumia talliin
|
|
|
||||
|
||||
|
Quote:
Vaihdoin omaani joitakin vuosia sitten,muistaakseni ovi piti purkaa sisäpuolelta päreiksi että sai vaihdettua, jos oikein muistan. Sitten sitä ei saa taivutella koska se napsahtaa poikki tosi herkästi, kokemusta on. |
|
|
||||
|
||||
|
Quote:
Samalla kun sen sieltä irroittaa, kannattaa kaikki liukupinnat putsata. Illassa hommasta pitäisi selvitä, kaikkine ihmettelyineen
| Currently Active Users Viewing This Thread: ( members and guests) | |
| Thread Tools | |
|
|
| Sponsored Links |
|
|