|
|
||||
|
||||
|
C4 ei käynnisty
Tere kaikille, ostin vm.94 C4:n viime sykynä. Ajelin sillä pari pikkureisua, ja sitten kylmään talliin talveksi. Nyt meinasin käydä ajelulla kun sunnuntaina oli hieno keli, mutta Vettepä ei lähtenyt käyntiin. Hyvin starttaa, virran kun laittaa päälle, niin bensapumppukin käy hetken, securivalo sammuu, eli kaikki ok mutta ei edes lupaa käynnistyä. Mulle on vielä ihan hepreaa tuo ruiskukasi, ja sen laitteet. Mikähän mahtaisi olla syynä. Sen verran kokeilin, että otin yhden tulpan irti jonka laitoin pakosarjan päälle, kaveri katsoi ja minä starttasin. Kipinää ei sillä testillä ollut. Auto on Kangasniemellä.
|
|
|
||||
|
||||
|
sama vika
Mulla teki syksyllä saman tempun kun oli pihalla pari viikkoa ja yritin käyntiin.Starttaa hienosti ja pensa haisee, mutta ei käynnisty, kipinä hukassa.Talven aikana olen vaihtanut puolan,optisparkin ja sytytysyksikön. vikakoodit on katsottu jumpperilla mittaristoon, eikä näytä vikoja.Kaikki arvot optisparkin ja sytytysyksikön piuhoista ovat niinkun pitääkin.
Eli jos keksit syyn vikaan niin kerro minullekkin. Periaatteessa mulla on ehjä puola ja sytytysyksikkö, jos epäilet niissä olevan vikaa voin lainailla niitä, osat ovat Äänekoskella ![]() |
|
|
||||
|
||||
|
tarkistappa maadoitukset sieltä akkutelineen alta/takaa ja myös ne plussat siittä tukista akun vierestä.
yhden ainakin sain sillä kuntoon.
1991 Triple Black Six Speed Corvette Coupe (ex) 2008 Triple Black LS3 SC Z51 3LT Corvette Coupe 2015 Triple Black Gmc Sierra Denali 4x4 2500HD 6.6 CC. 2012 Triple Black Chevrolet Silverado 2500HD 6.6 Duramax 4x4 Crew Cab Rocky Mountain. (ex) 1995 Chevrolet Silverado 2500 4x4 6.5L Detroit Diesel 1989 Black Mercedes Benz G-Wagon W460 250GDT. (Ex) 2006 Black Jeep Grand Cherokee Limited 5.7L HEMI (ex) 2006 Black Chevrolet Silverado 6.6 Duramax Crew Cab 4x4 (ex) |
|
|
||||
|
||||
|
Optispark(virran jakaja) sanonut sopimuksen irti?
|
||||
|
||||
|
Siiten kun kyllästytte tappeleen projektiene kanssa niin tarjotkaa mulle niin ostan pois kuleksimasta tai no joo eihän ne kulje
|
|
|
||||
|
||||
|
No nyt on ryömitty auton ympärillä pari iltaa ja maadoitukset putsailtu, mutta samat vaivat jatkuu edelleen joten olisiko ideoita mitä pitäisi seuraavaksi tarkistella.
![]() |
|
|
||||
|
||||
|
Quote:
1991 Triple Black Six Speed Corvette Coupe (ex) 2008 Triple Black LS3 SC Z51 3LT Corvette Coupe 2015 Triple Black Gmc Sierra Denali 4x4 2500HD 6.6 CC. 2012 Triple Black Chevrolet Silverado 2500HD 6.6 Duramax 4x4 Crew Cab Rocky Mountain. (ex) 1995 Chevrolet Silverado 2500 4x4 6.5L Detroit Diesel 1989 Black Mercedes Benz G-Wagon W460 250GDT. (Ex) 2006 Black Jeep Grand Cherokee Limited 5.7L HEMI (ex) 2006 Black Chevrolet Silverado 6.6 Duramax Crew Cab 4x4 (ex) |
|
|
||||
|
||||
|
Mitäs se ajonesto taas estääkään? Startin pyörimisen, kipinän tulemisen vai polttoaineen syötön vaiko kaiken noista. Jotain tollasi ongelmiahan on korjautunu ajoneston ohituksella.
|
|
|
||||
|
||||
|
Vats?
|
||||
|
||||
|
Quote:
Jokos jylppy sait Veten käymään? Mulla ei edelleenkään kipinää, vaikka olen tutkinut maita yms. |
![]() |
| Currently Active Users Viewing This Thread: ( members and guests) | |
| Thread Tools | |
|
|
| Sponsored Links |
|
|