|
|
||||
|
||||
|
Ceekakkoseni mosa on muutamissa "ääritilanteissa" kuumentunut uhkaavan kuumaksi, ja siksi talvella vaihdoinkin vesipumpun ja termarin "hi flow" mallisiin, (ison alusyylärin laitoin edellis talvena).
Tänään kun tsadissa pörräsin matelemalla ruuhkassa yli tunnin, alkoi viisari taas lähennellä punarajaa. Oon vältellyt sähköflektin hommaamista "ulkonäkösyistä", mutta taitaa olla pakko sellainen mielenrauhan vuoksi hommata. Eli syylärin etupuolelle pitäis joku muoviropellihärveli laittaa, niistäkään kun en mitään tiedä, niin millainen / minkä kokoinen kannattaisi ostaa, jotta se olisi mahdollisimman huomaamaton, mutta riittävän tehokas? Viskon kun haluan kuitenkin jättää paikoillee, niin oisko älliä laittaa erillisellä katkaisijalla sähköflekti vain noita harvoja "ääritilanteita" varten? |
|
|
||||
|
||||
|
Jos viskon aiot ehdottomasti pitää, olisiko fiksua hankkia uusi äkäsemmin tarttuva visko ja/tai tuhdimmat siivet siihen, todennäkösesti ne vanhemmiten alkaa meneen epätarttuviksi ne viskot? Mitä oon vanhoja viskoja eurovermeissä tavannut niin aniharva niistä oikeasti toimii, joko ne jumittaa päällä koko ajan tai vaihtoehtoisesti eivät tartu vaikka lämmöt hipoo taivaita.
Edit: mun C3:ssa on muuten turvallisempaa, lämpömittarissa ei ole punaista asteikonosaa
|
||||
|
||||
|
Ei ne pinemmät auta mitään se isoin mikä mahtuu 16 kannattaa laittaa , mutta täyrkeämpääkin voi olla tilkitä syylärin sivut ja yläpuoli todella tarkkaan
ettei kuuma ilma pääse kiertämään takaisin eteen, mulla auttoi 10-15 astetta!
| Thread Tools | |
|
|
| Sponsored Links |
|
|