|
|
||||
|
||||
|
bensanpaineet laskee ajossa
Elikkäs kylmänä kun lähtee ajamaan niin paineet on noin 2.5bar. Ainakin nyt helteillä tekee sitä että kun moottori lämpenee ja on ajanut jonkin aikaa niin bensapaineet laskee aina tuonne 1bariin asti. Onko vika todennäköisesti bensapumpussa? En tiedä sitten vaikuttaako helteet vai tuliko vika nyt vain muuten sattumalta helleaikaan.
|
|
|
||||
|
||||
|
Noi barit ei sano mulle mitään vrt. mittarin näyttämät tai korjauskirjat mutta ei se mittää - laskee kun laskee, sama mikä yksikkö.
Quote:
|
|
|
||||
|
||||
|
Quote:
No anteeksi nyt kun en käyttänyt oikeita yksikköjä. Miten tarkistetaan bensanpaineen säädin? |
|
|
||||
|
||||
|
Yksiköt oli tietysti ihan kurantteja mutta kun minä pelaan bensanpaineiden osalta vain näiden jenkkien kanssa niin noi ei meinaa mulle mitään kun kaikki kirjat jne puhuu PSI:stä. Mutta, kuten sanottu: ei sen niin väliksi kun selkeästi laskee eikä niin pidä tapahtua.
Bensanpaineensäädin on se vempele siinä bensareilien takaosassa lähellä virranjakajaa. Kalvollinen keksintö. |
|
|
||||
|
||||
|
Quote:
Jep, tiedän kyllä että mikä ja missä on se säädin. Mutta mistä tietää että onko se rikki? Pitääkö se purkaa ja tarkistaa se kalvo, vai miten säädin testataan? |
![]() |
| Currently Active Users Viewing This Thread: ( members and guests) | |
| Thread Tools | |
|
|
| Sponsored Links | |||||
|