|
|
||||
|
||||
|
Äänenvaimentimien lähtöjen hitsausta, Kuka?
Mulla on siis nyt autossa alkuperäistyyppiset pöntöt jotka istuu niinkuin pitää ja ovat oikeassa asennossa.
Mulla on yhdet ylimääräiset Dynomaxin Super Turbot jotka ovat hieman lyhyemmät ja lähdöt ovat väärässä asennossa. Tekisi mieli kokeilla niitä ensi kesänä, kun ovat oletettavasti paremmin virtaavat (soundit ainakin ovat hienommat). Kuka hitsaisi pääkaupunkiseudulla uudet lähdöt pönttöjen molempiin päihin kun mallina on nykyiset pöntöt. Tarkoitus on siis saada Dynomaxit sopimaan suoraan paikoilleen kuten nykyiset. Voin ostaa sopivat mutkat ja pätkät valmiiksi Tottakai maksan asiallisen palkkion hitsaajasankarille. Vastaukset 040-5534713 tai yv |
|
|
||||
|
||||
|
Aika sankari hitsaaja saa olla että aluminisoitua mitälie hitsaa hienoksi, siis vaikka minä, menipäs paksuksi. Mutta ei änkkärin lähtöjä voi muutella noin vain joko se silloin muuttuu äänen lisääjäksi tai ei virtaa enää ollenkaan. Kaupasta saa myös sellaisia super turboja joiden lähdöt varmasti ovat kohdallaan.
|
|
|
||||
|
||||
|
Siis ei niitten alkuperäisiä lähtöjen paikkoja ole tarkoitus muuttaa vaan lähtöihin hitsataan oikean pituiset jatkopalat sellaiseen kulmaan että vastaa alkuperäisiä.
|
|
|
||||
|
||||
|
No mutta sittenhän ymmärsin aika lailla väärin, tuo vekotin nipan pajalle niin saat ne päät sojottamaan oikeaan suuntaan
|
|
|
||||
|
||||
|
Quote:
Nipa's Carage - Open Day and Night! |
|
|
||||
|
||||
|
JEEES!
Sitten kun auto on ajettu maalaamosta himaan talvilevolle, niin voisin irroittaa pöntöt malliksi ja tuoda ne dynomaxien kanssa sulle. Käyn tosiaan hakemassa sopivat putkenpätkät valmiiksi. palaan aiheeseen kun on pöntöt rivissä lattialla...... |
|
|
||||
|
||||
|
siispä odottelen yhteyden ottoa
|
|
|
||||
|