|
|
||||
|
||||
|
sisäpohjan puhdistus ja maalaus???
milläs keinolla porukka on putsannut tollasesta sisäpuolisen pohjan ja millä olette maalanneet sen jälkeen.otin heti uuden hankinnan työn alle ja purin kaikki sisältä pois.kojelaudan,matot,ym mitä vain sisältä irtoaa.samalla revitty myös tuulilasi ja takalasi ym niiden ympäriltä pois.
|
|
|
||||
|
||||
|
Samaa homma olen tekemässä ja ajattelin soodapuhalluttaa ensin ja sitten maalia, mutta tosiaan minkä tyyppistä maalia?
|
||||
|
||||
|
Ksyleeniä tms myrkkyä liimoihin ja massoihin, soodaa saa hakata niihin kilokaupalla.
![]() |
|
|
||||
|
||||
|
Kuumailmapuhallin ja muutaman sentin levyinen pakkeliteräslasta, lähtee massat nopeasti ja rasvanpoistoaineella loput.
Itse oon maalannu pohjan sisältä, ulkoa, pyöräkotelot ja konehuoneen Jotamastic talvilaatu epoxilla. Laivamaalia ja talvilaatu on 1:1 eli se on tosi kovaa. Periaatteessa masticin voi vetää suoraan pellille, mutta itse laitoin pohjaan alle primerin joka on myös epoxia. Alustan osat vedin puhalletun tai hapotetun pinnan päälle suoraan masticilla. Suurimman osan kylläkin kuumasinkkasin; rungon, lavetit yms... |
![]() |
| Currently Active Users Viewing This Thread: ( members and guests) | |
| Thread Tools | |
|
|
| Sponsored Links | |||||
|