|
|
||||
|
||||
|
Soittaminen usassa
Terve
Olis syyskuun puolella matka varattu floridaan ja hyviä vinkkejä on täältä löytynyt. Puhelimen ja tietokoneen käytöstä kaivattais vinkkejä.Onko siellä pre paid liittymiä ja käykö ne suomi mallin puhelimeen? Mites hotellien free wifit?Pitäis päästä nettiä pläräämään ,jos vaikka löytäis jotain kotiin tuotavaa.Vinkeistä kiitollinen. |
|
|
||||
|
||||
|
Suomiliittymät toimivat suht mukavasti jenkeissä. Itse en kyllä lomalle läppäriä ottaisi mukaan maksustakaan. Jenkeissä on halpoja nettikaffeloita, joten käytä niitä. Ja etsi etukäteen netistä kotona mitä ostat. Paikanpäällä koneen kanssa nyhjöttäminen on hukkaanheitettyä aikaa kaikesta paljon mageammasta.
My two cents. |
|
|
||||
|
||||
|
Mulla oli miniläppäri matkassa ja sillä tuli iltaisin muiden nukkuessa tehtyä pientä matkapäiväkirjaa tänne Finnsharkiin. Hotelleissa Wifit pelas ihan hienosti. Prepaidia en edes kysellyt, kun ei niitä soittoja niin paljoa 10 päivän reissulla tullut, että suomi-liittymä olis taloutta kaatanut.
Juke Corvette C3 Coupe -71 427 "Widebody Race-Edition" Corvette C5 Coupe -97 " Widebody" Audi A5 Coupe Sport 3,0 Tdi Quattro -17 Volvo V70 AWD Momentum -15 Audi Quattro -85 UrQuattro Opel Manta 2,4 Cih "400 Replica" Opel Manta 2,1 gr.F , Rally Car Opel Manta 2,7 gr.SS , long project Opel Manta 400 -81 street , parts FOR SALE ! Volvo PV 544 -62 , waiting project |
|
|
||||
|
||||
|
Joo ei kai sieltä koko ajan soiteltua tuu. Ittelläki miniläppäri mukana ja motellien wifit toimi hyvin ni illalla katto aina seuraavan päivän menot
EX: - 99 Corvette Convertible, white/black
EX: - 88 Corvette Coupe, black/black
|
|
|
||||
|
||||
|
Itseä kiinnostaisi pree paidit datasiirrossa, josko jollain kokemuksia?
|
|
|
||||
|
||||
|
Quote:
siihen kun on täällä kotimaassa tottunu. |
|
|
||||
|
||||
|
Quote:
Olimme Californiassa toukokuussa. Ruotsalaiset kaverit kehuivat paikallisia prepaid liittymiä hyvin toimiviksi. Meidän ATK-vastaava sai myös toimivan liittymän, mutta oli se kyllä hieman vaikeaa. AT&T :n liittymä ei alkanut toimimaan ollenkaan. Ne on hieman jäljessa Suomea noissa touhuissa, mutta jos kärsivällisyyttä löytyy, niin kyllä sieltä toimiva liittymä löytyy.... Ihmeellisintä oli se, että kaupasta ostettu liittymä piti rekisteröidä internetissä Eli joka tapauksessa piti saada joku muu netti yhteys pelaamaan, että sai liittymän toimimaan.....
|
||||
|
||||
|
Itse en lähde enää ikinä ulkomaille ilman läppäriä tai pädiä. Se tuli opittua kun olin Lontoossa jumissa sen tuhkapilven takia. On kohtullisen vittumaista surffailla ja varailla juna/laivakyytejä / hotelleja Euroopasta kännykällä..
|
||||
|
||||
|
Ongelmat kullakin. Itse otin Lontoon mustan taksin juna-asemalle, ostin lipun ja siirsin itseni Ranskaan ja lopuksi kotimaahan. Kertaakaan en läppärinreuhkaa tarvinnut ko matkan junailuun ja tekemiseen.
|
|
|
||||
|
||||
|
Kotiin tuli itsekin lopulta. Ei riittänyt päivittäinen virka-aika jonottamiseen luukulle asti Lontoon juna-asemilla silloin kun itse sinne yritin päästä. Kolmantena päivänä taisi onnistua. Tulee muutenkin reissattua aika paljon. Miksipä sen elämän pitäisi olla reissussa sen vaikeampaa kuin kotonakaan. Tietokone helpottaa kaikkea, ainakin minulla, mutta kukin taapertaa tavallaan.
C5 Convertible 1999 Last edited by Jarke : 17.08.2013 at 12:22. |
![]() |
| Currently Active Users Viewing This Thread: ( members and guests) | |
| Thread Tools | |
|
|
| Sponsored Links |
|
|