|
|
||||
|
||||
|
X-Treme Car Show..
Jotain kuvia ko tapahtumasta niille jotka ei paikalle päässeet.
http://www.nrj.1g.fi/kuvat/Autot/X_treme_2005/ Ja tuo C5 jonka GJ oli nähny eilen. Ei kyl vaan istu silmälle. Levitetty ihan liikaa. Näyttää lihavalta vain
|
||||
|
||||
|
Quote:
Tiedoksenne, että toi "lihava" C5 sai "People's Choice" pytyn eli oli yleisön mielestä kaikkein kaunein ja komein...ja lisäksi ainoa Vette koko showssa
|
||||
|
||||
|
Ihan jees näyttely, olin ihmeissäni, ettei vette64:ää näkynyt lavan edessä heilumassa tyttöjen esitysten aikana...
|
|
|
||||
|
||||
|
Ai niin missä toi RC auto rata oli, mulla meni ihan ohi ja tuli mieleen menikö jotain muuta samalla?
![]() |
|
|
||||
|
||||
|
Pari kuvaa...
Läski C5 (Geiger) ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Plymouth Prowler ![]() 1957 Chevy ![]() 1970 428 Ford Mustang Cobra-Jet ![]() 2005 Ford Mustang GT ![]() 2005 Ford Mustang GT "Elanor" ![]() ![]() 911 Porche RUF (kaverin vanha) ![]() Dodge Viper 1999 (GIS6 Auto) ![]() ![]() Poliisit ![]() Mopoilijat ![]() 2005 BMW M5 ![]() Lavaesitystä ![]() ![]() ![]() Lohduttajia löytyi ![]() Videopeli sponsorointia ![]() 2005 Lamborgihini Murchielago Roadster ![]() ![]() Chevy Vega vai Monza? Joka tapauksessa omistaja itse vääntänyt imusarjan autoon... ![]() Carlos ja .... ja Carloksen yksi kolmesta punaisesta paholaisesta Toyota Supra Wektor. ![]() |
|
|
||||
|
||||
|
Quote:
Häh..etsä nähny mua Mähän moikkasin sua siinä ihan eturivissä....sulla oli kyllä sellanen lasittunut katse Carloksen kanssa sinne lavan suuntaan...
|
||||
|
||||
|
Quote:
|
|
|
||||
|
||||
|
Muuten tollanen uuskoppanen Musse tuli mua vastaan keravalla viime viikolla ruåttin kilvissä...on livenä paremman näkönen ku kuvissa...
Ja tollanen uus M5:nen löytyy meidän naapurista eräältä ex. kilpakuskilta , aika miehekkäät murinat on siinäkin...
|
||||
|
||||
|
Mun mielestä noi Geigerin levittämät autot on "saksalaista kasaria" pahimmillaan siten 99.ilmapallon. Mutta kuten Carlos ( hyvä kuva
|
|
|
||||
|
||||
|
Quote:
Jotain kummaa on tosiaan varmaan noiden fritsikollien ruokavaliossa, edelleen autojen rakentaminen on ihan omissa maalimoissa ja jälki on yleensä just tota niiden omaa... |
![]() |
| Currently Active Users Viewing This Thread: ( members and guests) | |
| Thread Tools | |
|
|
| Sponsored Links | |||||
|