|
|
||||
|
||||
|
usa biltemat mitä kokemuksia
mitä mieltä olette noista usa vauhti kaupoista ja niiden palvelusta ,,,,
jegs . corvette america . summit .. mid america . corvette central . Zip .. jne .mistä tilaatte , vai suomen välittäjiltä Finnvette ...usa parts jne....toimitus ajat hinta vertailu samoille osilla itse tuotuna vai väli käsien kautta |
|
|
||||
|
||||
|
Itse olen tilannut Zip Productsilta pikku sälää samalla kun tilasin keväällä y-putken ja flowmaster takapöntöt. Tilasin ne jenkkiosoitteseen ja yksi tuttu järkkäri suomeen eli en osaa sano miten nopeasti tänne tulee jos tilaa tänne suoraan.
hinta oli minusta jees ja hyvin nopeesti tuli jenkkien sisällä ja hyvin pakattuna. Ja kun y-putki olikin loppunut niin ottivat yhteyttä perään ja kysyivät et odotetaanko hetki et tulee samassa lootassa etc. Eli en tiedä olisko nyt voinut paremmin tulla. Muista paikoista ei oo kokemuksii.
|
||||
|
||||
|
kaikista tullut noista tilattua, ei valittamista... RP Keravalla on yllättänyt myös kilpaolu kykyisillä hinnoilla, mm. vaahtomuovi on todella edullista...
![]() |
|
|
||||
|
||||
|
Quote:
RP on oikeasti pirun kova paikka... monet asiat itse saan sieltä niin halvalla, ettei olis mahdollista saada edes suoraan jenkeistä!
|
||||
|
||||
|
Quote:
Camaro Z28 IROC-Z 1986, 350 TPI+TH700 ex Corvette 1995, 350 LT4 supercharged+ZF S6-40 ex Camaro Z28 1998, 346 LS1+Tremec T-56 ex Camaro SS 2010, 376 LS3+Tremec TR-6060 Pontiac Trans Am 1973, 440 BBC+Tremec TKO-600 Kawasaki Ninja 2000, ZX12R |
|
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
|
Quote: