|
|
||||
|
||||
|
LS1 moottorin kasaus
Moista myllyä olen kasaamassa. Uskon vahvistusta kyselen...
Moottori on vakio, vain LS6 nokka ja jouset laitan piristeeksi. Ehkä myös kanavia jyrsin jos oikein innostun : ) Kiertokangen pulteista ohje sanoo 20Nm ja kääntö 60° lisää. Tämä ohjehan on tehdas manuaalista. Oliko tähän joku parempikin ohje jotta ruuvit pysyy kiinni? Ja oliko niin, että nokkapyörä tehdas momentilla vihreän liiman kera?
|
||||
|
||||
|
Kiertokangen pulteista ohje sanoo 20Nm ja kääntö 60° lisää. Tämä ohjehan on tehdas manuaalista. Oliko tähän joku parempikin ohje jotta ruuvit pysyy kiinni?
Kyllä se tuolla ohjeella pysyy kiinni mutta muista rasvata kierteet hyvänlaatuisella grafiittirasvalla jotta menee oikeaan momenttiin.Jos rasvaa ei käytä jää momentti kitkan vaikutuksesta liian alhaiseksi ja pultit liian löysälle. |
|
|
||||
|
||||
|
Quote:
jos sinulla ei vielä LS6:n jousia minulla olisi käyttämättömät joutilaana . |
|
|
||||
|
||||
|
Quote:
Quote:
Jostain luin,että vihreä liima nokan pultteihin ois hyvä varmistus...
|
||||
|
||||
|
Tietenkin jos käyttää esim ARP:n pultteja, pitää mennä niiden ohjeilla.
Kilpa-ajot pitää nähdä, kuulla ja haistaa |
|
|
||||
|
||||
|
Quote:
Tuota noin... Jos olen antanut oikein itselleni kertoa, niin tuo vihreä liima on siihen "pysyvään" kiinnitykseen, eli sitä ei sitten saa irti muulla kuin runsaalla lämmöllä ? Itse otin dampperin vaihdon yhteydessä nokkapyörän ihan varmuuden vuoksi irti ja laitoin kiinni tehdas momenttiin sinisen locktiten kanssa. .
Juke Corvette C3 Coupe -71 427 "Widebody Race-Edition" Corvette C5 Coupe -97 " Widebody" Audi A5 Coupe Sport 3,0 Tdi Quattro -17 Volvo V70 AWD Momentum -15 Audi Quattro -85 UrQuattro Opel Manta 2,4 Cih "400 Replica" Opel Manta 2,1 gr.F , Rally Car Opel Manta 2,7 gr.SS , long project Opel Manta 400 -81 street , parts FOR SALE ! Volvo PV 544 -62 , waiting project |
|
|
||||
|
||||
|
En myöskään suosittele keksimään pyörää uudestaan. Niin kauan kuin kasailet vakio osilla, kannattaa noudattaa tehtaan momentteja ja ohjeita.
|
![]() |
| Currently Active Users Viewing This Thread: ( members and guests) | |
| Thread Tools | |
|
|
| Sponsored Links | |||||
|