|
|
||||
|
||||
|
Mihin vuosimalliin saa pumpun rekisteröityä? E85?
Minkä vuosimallisiin C5:n saa ahtimen rekisteröityä Suomessa? Tai onko vuosimallilla väliä? Jostain on jäänyt mielikuva, että vanhempiin olisi helpompi, mutta kuulemma uudehkoon Mustangiin saa antimen rekisteriin. Onko tässä tapahtunut jotain muutosta? Asia on vain hyvä selvittää jo etukäteen. Pumpun poistaminen leimalle ja uudelleen laitto ei ole ratkaisu. Manuaali olisi ilmeisesti parempi antimen kanssa.. Muutenkaan en oikein automaatista välitä.
Entä E85 polttoaine. Soveltuuko miten helposti? Last edited by ZR1 : 12.01.2014 at 00:25. |
|
|
||||
|
||||
|
Trafin lausunnon mukaan ei mihinkään enää.
(Edit: oletin, että antimen tarkoittaa 'ahtimen')
Heaven wouldn't be so high I know
if the times gone by hadn't been so low
The best laid plans come apart at the seams
and shatter all my dreams
|
|
|
||||
|
||||
|
Jotain on siis viimeaikoina muuttunut, kun onhan noita ahdettuja meillä useampia C5 ja C6 mallia. Ahtaminen on vain helpoin tapa saada reilusti tehoa lisää. 2005 ja uudempaan Mustangiin myytiin ahdinsarjaa ihan asennettuna Suomessa. V8-Magazinessa oli joku artikkeli asennuksesta.
Edit: iPad korjaili taas omiaan |
|
|
||||
|
||||
|
muuttoautona vissiin ainoastaan saa ahtimen inssien syynäyksien läpi menemään,kun vaan on asennettu jossain laillises autopajas ja joitain dokumentteja on esittää...en sitte malttanu zetoria ahtaa,ku ei ollu silloin hilloo tarpeeksi.
korjatkaa,jos olen ahtamiseen väärässä,mutta muistikuvan mukaan ei saisi mitää laitetta tieliikenteeseen ahdettuna rekisteröityä,ellei oo automallin tehtaalla valmiita vekottimia olemas.jonku perkuleen subarun vissiin saa laputettua...tämäkin vaan muistikuvia puheista ja mun muisti lienee tonne kännitopiksiin aika pitkälti hukattu. ![]()
|
||||
|
||||
|
Ainoa keino on siis ostaa jonkun muun muuttoautona Suomeen tuoma ahdettu C5 tai muuttaa itse ulkomaille ja asennuttaa se siellä. Ruotsi varmaan riittää..
Mites tuon E85 polttoaineen käyttö vakio C5:ssa? Onko miten hankala homma ja kestääkö polttoainelaitteisto/moottori etanolia? Muuten tuo muutos on varmaan ihan järkevä tehdä. |
|
|
||||
|
||||
|
Quote:
Täällä on muutamat leikkineet ton E85 leikin ja vaihtaneet takaisin palaviin nesteisiin. Jos mä olisin sä, niin mä laittaisin torquemanagementille sata yyyveetä, jossa rukoilisin miestä myymään sen oman FRC:n joka on niin ihana, että varmasti AHDISTAA! |
|
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
|
Mihinkään vuosimalliin, oli se sitten muuttoauto tai joku muu, ei nykyään saa ahdinta C5-C6 Corveten tapauksessa mikäli Trafin henkilöt lukevat ohjeitaan. Sama koskee montaa muutakin kohtuukevyttä ajoneuvoa joissa tehtaalta lähtiessä voi olla ok tehopainosuhde.
Siksi menneinä vuosina katsastetut ahdetut C5 ja C6 Corvetet taitavat jäädä ainokaisiksi. Niin että jos katsastettua ahdettua avo-C5:sta etsii, on vaihtoehtoja aika vähän.. Ainiin, minulla on yksi jouten
|
||||
|
||||
|
Quote:
Saattas löytyä toinenkin jos hinnasta sovitaan.
| Thread Tools | |
|
|
| Sponsored Links |
|
|